پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
عضو هیئت مدیره استقلال گفت: طی این روز‌ها دو نفر از بستگانم را به دلیل ابتلای به کرونا از دست داده‌ام؛ وضعیت این بیماری در استان گیلان بحرانی است.وی در خصوص این که بیماری فتح الله زاده کرونا است گفت: خیر بیماری ایشان کرونا نیست و بنده با خواهر زاده شان که صحبت کردم گفتند عفونت ریه داشتند و آنفولانزا است.

شعار سال:عضو هیئت مدیره استقلال گفت: طی این روز‌ها دو نفر از بستگانم را به دلیل ابتلای به کرونا از دست داده‌ام؛ وضعیت این بیماری در استان گیلان بحرانی است.

 اسماعیل خلیل زاده در گفت و گوی تلفنی با برنامه وقت اضافه رادیو ایران در خصوص وضعیت علی فتح الله زاده اظهار داشت: دو، سه روز پیش که در دفتر من جلسه هیات مدیره بود ایشان سرما خورده بود که بعد از این جلسه حالشان بد شده بود و قرار بود خدمت آقای وزیر برسیم که ایشان نیامدند و بنده پیگیر حالشان شدم و متوجه شدم که مریض هستند و در خانه بستری البته خدا را شکر شرایط شان بهتر است.

وی در خصوص این که بیماری فتح الله زاده کرونا است گفت: خیر بیماری ایشان کرونا نیست و بنده با خواهر زاده شان که صحبت کردم گفتند عفونت ریه داشتند و آنفولانزا است.

خلیل زاده در ادامه افزود: به دلیل بیماری کرونا دو تن از اقوامم در گیلان فوت کردند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص عدم ثبات در باشگاه‌های سرخابی و تغییرات کادر فنی و مدیریتی آن‌ها گفت: کشور ما طی دو، سه سال اخیر دچار بحران اقتصادی شده و ما همه آن را قبول داریم. بنده به عنوان عضو کوچکی از این جامعه می‌گویم که شاید دلیلش این است که باشگاه‌ها نمی‌توانند تامین منابع مالی کنند و دوم به دلیل بالا رفتن دلار و تحریم‌ها کار پرداخت پول به مربیان خارجی سخت شده. دلیل سوم بد بستن قرارداد‌هایی بوده که از لحاظ حقوق فوتبالی ایراد و مشکل داشته است.

وی در ارتباط با این که چقدر برای استقلال هزینه کرده است گفت: من زیاد اهل شعار دادن نیستم. یک بار آدم برای کسب شهرت، یک بار برای حل مشکل و یک بار هم برای خریدن آبروی کشورش پول خرج می‌کند. من اعتقاد دارم شخص خلیل زاده را حذف کنید همیشه مخالف این بودم که مطرح شود پول برای استقلال دادم، اما از زمانی که آمدم و کار را شروع کردم به غیر از ۸، ۹ میلیاردی که آقای موسوی آوردند، حدود ۱۰۷، ۱۰۸ میلیارد پول آوردیم که بخشی از این منابع از طریق بنده حاصل شده است.

خلیل زاده در ارتباط با بدهی استقلال اظهار داشت: از زمانی که آقای فتحی باشگاه استقلال را تحویل گرفتند ببینید ما حدود ۳۸، ۴۰ میلیارد بدهی‌های قبلی را پرداخت کردیم همین الان ببینید قرارداد‌های قبل از آقای فتحی بوده که همه آن‌ها را مجبور به پرداخت بودیم. قرارداد‌هایی که می‌توانستند خیلی بیشتر دقت کنند که ما مجبور به پرداخت آن نشویم. قراردادی که با ۲۵۰ هزار دلار بسته شده و مثلا باید یک میلیارد می‌دادند را الان ما باید ۳ میلیارد پرداخت کنیم. ۳ میلیارد تومان در برابر ۱ میلیارد خیلی فرق می‌کند. با قراردادی که با شفر بستند و همه این‌ها برای ما داستان داشته و با بالا رفتن دلار به بدهکاری استقلال تبدیل شده است. به جای این که روی ساختار‌ها کار شود، بر اساس زمان کار کردند الان ما آمدیم اپلیکیشن را ساختیم و برنامه‌هایی را طراحی کردیم که از اردیبهشت و خرداد برای باشگاه در آمدزایی صورت می‌گیرد. در این باشگاه آدم‌های غیر تجاری نمی‌توانند دوام بیاورند، اما خودشان در آمد زایی را بلد نیستند. بر اساس بخش خصوصی سازی واگذاری‌ها و ... طوری است که سازمان بازرسی و دیوان محاسبات جلوی آن را بگیرد. طبق قانون هم وزارت ورزش نمی‌تواند یک ریال به ما بدهد. شما از وزارت ورزش سوال بپرسید که به ما پول داده یا می‌تواند بدهد؟ نمی‌تواند بدهد. بعد ما باید برویم از منبع درآمدمان پول بگیریم. منبع در آمد ما کجا است؟ ایرانسل. مردم بیایند با آن مشارکت کنند که ما یکی دو بار هم با آن‌ها درگیر شده بودیم که مشکل مان حل شد و به ما پول دادند. اگر کسی قرار باشد در این باشگاه دوام بیاورد باید عملا متوجه این بدهی‌ها شود. جای خلیل زاده یا هر کسی دیگر بیاید باید بداند در این باشگاه‌ها باید تسویه حساب شود تا پنجره نقل و انتقالات بسته نشود؛ لذا دلایلی که قبلا عرض کردم به دلیل بد قرارداد بستن، بالا و پایین بودن ارز کشور و تحریمی که وجود داشته و نبود منابع مالی مشکلات عدیده‌ای برای باشگاه به وجود آمده است.

وی در ارتباط با این که این مشکلات دیگر در باشگاه استقلال تکرار نمی‌شود گفت: مدتی است که این اشتباهات در باشگاه استقلال دیگر تکرار نمی‌شود. اگر عمری باقی باشد و برگردم تهران می‌خواهم گزارش مالی منتشر کنم که در فلان زمان این قدر منبع در آمد و مخارج ما بوده است. ما الان سامانه‌ای ساختیم که این سامانه جز سرمایه باشگاه است، اما هنوز مطرح نشده است. زیر ساختار‌ها را ایجاد کردیم و اگر باشگاه استقلال بخواهد درست پیش برود اول باید پول بازیکنان را بدهد و دوم این که بدهی شاکیان خارجی را بدهد که امروز یکی از آن‌ها که مربوط به دادگاه cas بود را من در کنار آقای افضلی حل کردم. بعد از این باید دنبال ایجاد در آمد باشیم. ما ۲۳، ۲۴، ۲۵ باید بین ۱۵ الی ۲۰ در صد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که آقای فتح الله زاده هم مریض هستند و آقای مجیدی هم که تمرینات را تعطیل کرده اند، اما به هر حال بازیکنان هم پول شان را می‌خواهند از طرفی پرداخت پول بازیکنان خارجی مهم‌تر است و دوستان داخلی ما بیشتر متوجه وضعیت کشور هستند، اما به هر حال بازیکن پولش را می‌خواهد و این‌ها توجیه پذیر نیست.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: من لیاقت ریاست باشگاه استقلال را ندارم و آدم‌های بهتر از من هستند. زمانی مدیریت فقط آکادمیک داشتن، بدون داشتن پشتیبانی اقتصادی و اعتبار بازاری در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سخت است. من پریروز هم خدمت آقای وزیر گفتم شما میتوانی به جای خلیل زاده کسی را بیاوری که آن قدر در اقتصاد قوی باشد که هر لحظه که اراده کند بتواند صد میلیارد برای استقلال بیاورد. کار الان سخت است، اما برای کسی که آکادمیک کار کرده سخت‌تر است.

خلیل زاده در ارتباط با دفاع باشگاه استقلال از پرونده شفر اعلام کرد: ما در فیفا دفاع کردیم و قبلا هم یک شکایت کرده بودیم و به هر حال بعضی از دوستان که الان در باشگاه استقلال نیستند آن زمان در سوئیس کمک مان کردند که به امید خدا ما از این پرونده سود هم کنیم.

وی در خصوص احتمال بازگشت موسوی به هیات مدیره استقلال گفت: من مدام متوجه می‌شوم که می‌گویند ما با هم جنگ داریم. جنگ نداریم و اختلاف سلیقه داریم ایشان عضو هیات مدیره باشگاه بودند و حرفی مبنی بر این که ایشان در هیات مدیره استقلال نیستند به ما ابلاغ نشده است یا احکامی را باید به من اعلام کنند که ایشان نیستند، اما به من چیزی ابلاغ نشده است البته در جلسه قبلی عیلت مدیره ایشان حضور نداشتند حالا این که بخواهند برگردند بنده اطلاعی ندارم. این تصمیم وزیر باید باشد که با استعفای ایشان موافقت شده یا نه، اما به هر حال در رابطه با این که ایشان عضو هیات مدیره استقلال نیستند به من چیزی ابلاغ نشده است.

خلیل زاده در زمان خصوص شروع تمرینات استقلال گفت: من مخالف شروع تمرینات هستم و قبلا هم پیش از بازی با گل گهر هم گفتم که نباید بازی برگزار شود. وقتی در کویت رفتم و آن جا دو تا از بازیکنان ما سرما خورده بودند ترسیدم که چه اتفاقی می‌خواهد بیافتد. اگر خدای نکرده برای یکی از بازیکنان ما اتفاقی بیافتد، همه ناراحت می‌شویم چرا که سرمایه‌ای از این باشگاه حذف می‌شود. به هر حال من اعتقاد دارم تمرینات نباید در شرایط فعلی برگزار شود و باید در هیات مدیره استقلال در این رابطه صحبت کنیم.

وی در پایان گفت: برای تمام مردم ایران و سلامتی همه دعا می‌کنم و امیدوارم شرایط گیلان که روز‌های سختی را می‌گذراند بهتر شود. دعا می‌کنم این بیماری و بلا از ایران و از کره‌ی زمین برود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:24اسفند1398،کد خبر:834520،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
معلوم نیست تو این تیم های سرخابی چی میگذره یارو امروز مدیر میشه فردا استعفا میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین