پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا پیشنهاد دادیم عملیات تفکیک‌ پسماند در مجتمع آرادکوه و تمام ایستگاه های بازیافت مناطق متوقف شود.

شعار سال:صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا پیشنهاد دادیم عملیات تفکیک‌ پسماند در مجتمع آرادکوه و تمام ایستگاه های بازیافت مناطق متوقف شود.

وی افزود: پس از حدود سه روز از ابلاغ این دستور با افرادی مواجه شدیم که توسط پیمانکارها و یا جدا از پیمانکارها از این فرصت سواستفاده می کردند.

علیپور ادامه داد: از طریق دادستانی این موضوع پیگیری و قرار شد نیروی انتظامی با عوامل موثر به ویژه کسانی که آنها را برای زباله گردی می فرستند، برخورد کند.

وی گفت: تفکیک هایی که در این مدت انجام می شود برای شهرداری تهران نیست و مردم اگر مواردی را مشاهده کردند به ۱۳۷ اطلاع دهند.

علیپور افزود: مقرر شده ازامروز (شنبه) پلیس گشت های ویژه تری را برای برخورد جدی با زباله گردها مامور کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پیمانکاری که در این یک ماه با ما قراردادی ندارد اگر پشت موضوع تفکیک غیرقانونی باشد، نه تنها قراردادش لغو می شود، بلکه باید در انتظار برخورد قضایی و حتی حبس هم باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شورا آنلاین،تاریخ انتشار:24اسفند1398،کد خبر:10137003،www.shoraonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین