پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
سرمایه‌گذاران در بازار به مکانیزم پول نقد حاصل از فروش سهام رو آورده‌اند که به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار سرمایه حداقل تا روز دوشنبه شدت بیشتری را به خود بگیرد. فردین آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: اکنون سرمایه‌گذاران در بازار به مکانیزم پول نقد حاصل از فروش سهام رو آورده‌اند که به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار سرمایه حداقل تا روز دوشنبه شدت بیشتری را به خود بگیرد.

شعار سال: فردین آقابزرگی کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: اکنون سرمایه‌گذاران در بازار به مکانیزم پول نقد حاصل از فروش سهام رو آورده‌اند که به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار سرمایه حداقل تا روز دوشنبه شدت بیشتری را به خود بگیرد.

وی بیان کرد: اوج اصلاح شاخص بورس تا روز دوشنبه است. بازگشت قیمت جهانی نفت به شدت بر روند بازار و نرخ فروش برخی از محصولات شرکت‌ها مانند پالایشگاهی‌ها و پتروشیمی‌ها و حتی صنایعی که تابع کامودیتی هستند، تحت تاثیر قرار داد.

آقابزرگی گفت: موضوعی که به هفته جاری برمی‌گردد و بسیار تاثیر گذار است کاهش قیمت جهانی نفت است که به شدت ارزش طلا را افزایشی خواهد کرد. اکنون اونس جهانی در مرز ۱۷۰۰ دلار است که این موضوع باعث گمانه‌زنی‌های افزایش نرخ ارز می‌شود زیرا در کشور قیمت طلا و ارز همسو با یکدیگر حرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: افت شاخص بورس در چند روز متوالی سرمایه‌گذاران را در روزهای پایان سال به صورت روانی به سمت نقد کردن سهام خود پیش برد، این فشار فروش تا روز دوشنبه ادامه دارد اما روز سه شنبه و چهارشنبه بازار خنثی خواهیم داشت.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 24  اسفند    98، کد خبر:   2129069، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین