پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۹۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: امسال سالی متفاوت است اولین توصیه ما این است که در آستانه سال نو روز‌ها را برای همدیگر تلخ نکنیم و باعث بروز حادثه برای همدیگر نشویم.

شعار سال:مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: امسال سالی متفاوت است اولین توصیه ما این است که در آستانه سال نو روز‌ها را برای همدیگر تلخ نکنیم و باعث بروز حادثه برای همدیگر نشویم.


مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، درباره چهارشنبه آخر سال گفت: قطعا سازمان آتش نشانی طبق روال همیشه توصیه‌ای های مناسبی برای چهارشنبه سوری سال دارد.

وی ادامه داد: اولین توصیه ما این است که در آستانه سال نو روز‌ها را برای همدیگر تلخ نکنیم و باعث بروز حادثه برای همدیگر نشویم و همانطور که میدانید امسال، سالی متفاوت است شاید خیلی از اقدامات حتی استاندارد را هم امسال با توجه به شرایط خاصی که دارد نباید انجام بدهیم.

داوری بیان کرد:علی رغم اینکه در کنار هم بودن و نزدیک هم بودن یک توصیه همیشگی برای آدم هاست، ولی امسال این مساله برای همه ما مضر است یعنی کمی باید این دوری را تحمل کنیم تا ان شالله مدت کوتاهی بتوانیم از این برهه گذر کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: درست است که توصیه‌های چهارشنبه سوری هم سر جای خودش است اما باید بگوییم حالا که نمی‌توانیم بیرون برویم در خانه نیز نباید دست به اقدام خطرناکی بزنیم، اقداماتی که بیرون دارای خطرات کمتری هستند قطعا در خانه مثل پارکینگ و پشت بام واقعا می‌توانند خطرات بسیار زیادتری ایجاد می‌کنند.

وی درباره کمپین نه با چهارشنبه سوری خطرناک گفت: امسال نیز این کمپین خوب راه اندازی شده است اما با توجه به این موضوع که مردم خودشان رعایت می کنند و خانه می مانند امسال شاهد سر و صداهای کمتری بودیم اما این مساله ما را از هدفمان دور نمی کند.

داوری گفت: با این حال که نیروهای سازمان آتش نشانی درگیر ضدعفونی و گندزدایی شهر هستند اما باز در چهارشنبه آخر سال مراقب سلامت شهروندان هستند حتی ما آموزش های لازم را به کودکان از طریق برنامه مل مل می دهیم و امیدواریم این بحث بیماری کرونا هرچه زودتر در کشور تمام شود تا مردم عزیز تهران به زندگی عادی خود برگردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:26اسفند1398،کد خبر: 835113،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین