پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: هیچ مطلبی در دولت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنهان نیست.

شعار سال: حسین علی امیری در گفتگو ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه دولت به دلیل رای اعتماد نمایندگان به وزرا از دل مجلس بیرون می آید گفت: تعامل دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف کشور بسیار اساسی است و نبود آن موجب متضرر مردم می شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور درپاسخ به این سوال که با توجه به همسو بودن بیشتر نمایندگان مجلس با دولت چرا تعداد سوال ها و تذکرات به وزرا در مقایسه با دوره های دیگر مجلس بیشتر است افزود: برای این موضوع داوری زود است و نمی توانیم بگوییم تعداد سوال ها و تذکرات از وزرا کم یا زیاد است.

امیری با بیان اینکه درصد قابل توجهی از نمایندگان مجلس همسو با دولت هستند گفت : البته این به معنای همراهی نکردن دیگر نمایندگان در بررسی موضوعات کلان و حل مسائل کشور نیست.

وی افزود: اینکه عده ای از نمایندگان را موافق و عده ای را مخالف دولت اعلام کنیم جالب نیست و تعداد نمایندگانی که با دولت همراه نیستند بسیار کم است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت : لابی و مشورت برای حل مسائل و نگاه کارشناسی برای پیشبرد اهداف کشور با نمایندگان مجلس اشکال ندارد اما لابی نباید منجر به رانت ، امتیاز خاص و غیره شود.

امیری افزود :‌مدیریت بخش های امور مجلس وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی از وظایف معاون امور مجلس رئیس جمهور است

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1395، کد مطلب: 1167483:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
اتفاقا اصلا خوب نیست اگه خوب بود نباید انقدر وزرایی که می خواستن مورد استیضاح واقع بشن سرشون دست دست میشد و به تعویق انداخته میشدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین