پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آمارها، ترددهای برون‌شهری از روز 25 اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی 50 درصدی داشته، اظهار کرد: با این وجود آمار تردد روز گذشته بالغ بر یک میلیون و 112 هزار مورد بود یعنی کماکان شاهد ترددهای زیادی هستیم.

شعارسال: به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سید تیمور حسینی با بیان اینکه بر اساس آمارها، ترددهای برون‌شهری از روز 25 اسفند تاکنون  نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهشی 50 درصدی داشته، اظهار کرد: با این وجود آمار تردد روز گذشته بالغ بر یک میلیون و 112 هزار مورد بود یعنی کماکان شاهد ترددهای زیادی هستیم.
 
رئیس پلیس راه راهور با بیان اینکه باید سفرها به حداقل ممکن برسد، گفت: تردد هر نفر می‌تواند برای چندین و چند نفر در مجموعه‌های مختلف اعم از پلیس، بهداشت و درمان و هلال‌احمر که مشغول کار غربالگری هستند، مشکلات عدیده‌ای ایجاد کند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  تسنیم   ،تاریخ انتشار:  29 اسفند 1398،کدخبر:     2226830 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین