پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۱۴ واحد تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شهید سلیمی، گفت: در حال حاضر، هیچ مشکلی از بابت تولید و تامین این مواد در استان نداریم.
شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت ۱۴ واحد تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شهید سلیمی، گفت: در حال حاضر، هیچ مشکلی از بابت تولید و تامین این مواد در استان نداریم.

محمدرضا پورمحمدی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدکننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در شهرک صنعتی شهید سلیمی آذرشهر، گفت: هیچ مشکلی در تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان نداریم و این آمادگی را داریم که علاوه بر نیاز استان، نیاز استان‌های همجوار به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده را نیز تامین کنیم.

وی با قدردانی از فعالیت شبانه‌روزی و ایثارگرانه این واحد‌ها در تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با همکاری همه بخش‌ها، بحران به وجود آمده را با کمترین تبعات منفی، پشت سر بگذاریم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین نظارت جدی بر تولید، توزیع و فروش مواد ضدعفونی کننده در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمام واحد‌های تولیدی به صورت مستمر توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز و سایر نهاد‌های مسئول، ارزیابی می‌شوند و در صورت بروز تخلف و تولید مواد غیراستاندارد، اقدام قانونی از سوی مراجع ذی‌ربط صورت می‌گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1399، کدخبر: 981325 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین