پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: به دنبال شیوع کرونا در استان مرکزی، تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای به صاحبان این آموزشگاه ها خسارت وارد کرده است.

شعار سال: سعید رضا شاه محمدی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فعال در استان مرکزی وجود دارد که به دنبال شیوع کرونا در استان در راستای حفظ سلامتی کارکنان این مراکز تعطیل شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه از ۲۴۰ آموزشگاه آزاد فعال بیش از ۶۰ درصد مکان‌های آموزشگاه‌های آزاد استیجاری است و مدیران آن‌ها باید اجاره بها پرداخت کنند و با توجه به شیوع کرونا و لزوم تعطیل بودن این مراکز از این بابت متحمل خسارت شدند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان داشت: سال گذشته نامه‌ای پیرامون مشکلات آموزشگاه‌های آزاد استان به استاندار مرکزی ارسال شد و در نظر گرفتن تسهیلات کم بهره به منظور جبران خسارت آن‌ها به عنوان پیشنهاد مطرح گردید و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

شاه محمدی افزود: اخیراً در نامه‌ای از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان به رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور پیشنهادی مبنی بر استفاده از تسهیلات بانکی زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور جبران خسارت آموزشگاه‌های آزاد مطرح شده است.

وی گفت: رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز به استان‌ها تاکید کرده است که پیرو این موضوع وضعیت آموزشگاه‌های آزاد را رصد و درخواست‌های آن‌ها را تجمیع و پس از ۱۵ فروردین ماه جمع بندی نهایی نسبت به این مساله صورت پذیرد و چاره اندیشی شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: باید توجه داشت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان نیز با توجه به سرمایه گذاری که انجام دادند از این طریق امرار معاش می‌کنند و اکنون مانند سایر صنوف، صنایع دستگاه‌های خدمت رسان متحمل ضرر و زیان شدند که باید برای رفع مشکلات آن‌ها نیز اقدام کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 فروردین 99، کد مطلب: 4889602: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
به زبون راحت بخوايم بگيم هرمركزي كه قبل از كرونتا مردم توش ميومدن و ميرفتن الان دچار كساد و ركود اقتصادي شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین