پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
ابراهیم قدمنان چهارشنبه گفت: اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت برگزاری آیین چهارده بدر به روش های مختلف انجام شده و نیروی انتظامی از بامداد پنجشنبه چهارده فروردین در ورودی‌های امامزاده روشن آباد مستقر و از تردد جلوگیری خواهد کرد.

شعار سال:ابراهیم قدمنان چهارشنبه گفت: اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت برگزاری آیین چهارده بدر به روش های مختلف انجام شده و نیروی انتظامی از بامداد پنجشنبه چهارده فروردین در ورودی‌های امامزاده روشن آباد مستقر و از تردد جلوگیری خواهد کرد.

گفتنی است اقوام گودار و جوگی بازماندگان مهاجران هند و پاکستان هستند که در اوایل دوره قاجار به ایران مهاجرت و در شهرهای شمال ایران (عمدتا استان گلستان) ساکن شدند و آمارهای غیر رسمی جمعیت آنها را بیش از ۲۰ هزار نفر برآورد می‌کند.

آیین چهارده بدر در امامزاده روشن آباد کردکوی و با بزرگداشت اموات و درگذشتگان برگزار می شود.

افراد شرکت کننده با همراه داشتن غذا، میوه و تنقلات و همچنین اجرای بازی‌های سنتی در کنار قبور درگذشتگان آیین "چهارده بدر" را برگزار می‌کنند.

شهرستان کردکوی در ۳۰ کیلومتری غرب گرگان مرکز استان گلستان واقع است.

شعارسال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ 14 فروردین 1399، کدخبر:83735737،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین