پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
بنياد بركت به منظور محروميت‌زدايي از مناطق كمتر توسعه يافته استان كهگيلويه و بويراحمد در اين مناطق 29 مدرسه و 24 باب مسجد ساخته است يا در دست اجرا دارد.
شعارسال: مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كهگيلويه و بويراحمد درباره اقدامات بنياد بركت در اين استان اظهار داشت: بنياد بركت وابسته به ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) برنامه ساخت 29 مدرسه با 177 كلاس درس و 24 باب مسجد در اين استان را در دست اقدام دارد. از اين تعداد، بنياد بركت تاكنون 15 مدرسه و هفت مسجد را افتتاح كرده و به بهره‌برداري رسانده است. اين در حالي است كه در آستانه سال تحصيلي جديد هم شاهد افتتاح چند مدرسه ديگر در اين استان خواهيم بود.

جهان محرابي بيان كرد: بنياد بركت فعاليت‌هاي توانمندسازي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي خود را از سال 89 در استان كهگيلويه و بويراحمد آغاز كرده و در اين مدت در دو بخش احداث مدرسه و ساخت مسجد پيشرفت چشمگيري داشته است.

وي با اشاره به اين كه اقدامات بنياد بركت به منظور محروميت‌زدايي از مناطق كمتر توسعه يافته انجام مي‌شود،‌افزود: از سال 89 تاكنون بنياد بركت براي ساخت مدارس بركت در استان اعتباري بالغ بر 146 ميليارد و 422 ميليون ريال و براي ساخت مساجد بركت در كهگيلويه و بويراحمد هم مبلغ 27 ميليارد و 200 ميليون ريال هزينه كرده است. به گفته مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كهگيلويه و بويراحمد به زودي شاهد افتتاح تعدادي ديگر از مساجد بركت در حال ساخت در استان خواهيم بود. محرابي در پايان تأكيد كرد: بنياد بركت براي رفع محروميت از مناطق محروم استان كهگيلويه و بويراحمد درسال‌هاي گذشته اقدامات بسياري در حوزه‌هاي مختلف از جمله توانمندسازي اقتصادي، ساخت مدرسه و مراكز فرهنگي و مذهبي، امور زيربنايي و عام‌المنفعه داشته است كه همچنان ادامه دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه اطلاعات، صفحه 14 ، تاریخ انتشار: یکشنبه 7 شهریور 1395، شماره: 26523 .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین