پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پاسخ به سوالی در خصوص مسائل و اتفاقات پیش آمده بیماری و علایم ظهور امام زمان (عج) در فضای مجازی، گفت: حوادث و بلاها و امراضی در طول تاریخ مکررا با شدت و ضعف محقق شده است و به هیچوجه نمیتوان آن را به عنوان یکی از علائم ظهور و یا قریب الوقوع بودن آن دانست.

شعار سال: به گزارش روز شنبه در سوال جمعی از مومنان از آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، در خصوص شایعات در فضای مجازی در خصوص مسائل دینی و اعتقادی بویژه مسائلی درباره مهدویت از جمله "تطبیق مسائل پیش افتاده در رابطه با بیماری، با آخرالزمان و شمردن این اتفاق، از علائم ظهور که بر زبان ها جاریست،"  پرسش شده است. 

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پاسخ به این سوال بیان کرد: علائم ظهور از امور توقیتی است و باید به آنچه که در منابع معتبر آمده اکتفا شود و بر حسب متون دینی حوادث این زمان از علایم ظهور شمرده نشده بنابراین اضافه نمودن از مصادیق قول بغیر علم و بلکه از موارد تحریف دین است.
پاسخ ادامه یافته است: چنین حوادث و بلاها و امراضی در طول تاریخ مکررا با شدت و ضعف محقق شده است و به هیچوجه نمیتوان آن را به عنوان یکی از علائم ظهور و یا قریب الوقوع بودن آن دانست.

پاسخ حاکیست: از علائم انتظار واقعی آن است که از تحریف دین جلوگیری شود و ذهن جامعه و جوانان را بدون دلیل متوجه امور غیر واقعی ننماییم و هر حادثه ای ولو عجیب و سهمگین را نمیتوان از علائم ظهور دانست.
بر اساس آخرین اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۵۳ هزار و۱۸۳ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۲۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبودیافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 16 فروردین 99، کد مطلب: 83737525: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
0
0
وقتی تلویزیون دنبال سلبرتی ها در هر حوزه هست خرافات باید در دین ورود کنه چیز عجیبی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین