پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین شمس بیان داشت: برنامه های دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در دوران کرونا به صورت روزانه و از طریق ویدئو کنفرانس با اشراف ایشان انجام می شود.
شعارسال: مدیر دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از برگزاری جلسات استفتاء به صورت یکروز درمیان و از طریق ویدئوکنفرانس خبر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین شمس بیان داشت: برنامه های دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در دوران کرونا به صورت روزانه و از طریق ویدئو کنفرانس با اشراف ایشان انجام می شود.
 
برگزاری جلسات استفتاء به صورت یکروز درمیان
 
او به برنامه های جاری دفتر در این ایام اشاره کرد و افزود: برنامه ها همچون سابق ادامه دارد؛ حضرت آیت الله نوری همدانی شخصا به نامه ها پاسخ می دهند و جلسات استفتاء به صورت یکروز در میان با حضور اعضای شورای استفتائات و ارتباط مجازی با حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار و به سئوالات پاسخ داده می شود.
 
مدیر دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در مورد سئوالات رسیده به دفتر گفت: این سئوالات بیشتر با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان در مورد روزه گرفتن در این ایام و نیز بحث های توصیه در مورد مقابله با کروناست.
 
شمس در مورد دروس حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، به روال هرسال، دروس تعطیل است و برای بعد از ماه مبارک چنانچه این بلیه رفع شود درس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
مبلغان محتواهای لازم را برروی کانال های خود قرار دهند
 
او در مورد برنامه دفتر برای اعزام مبلغان که هرساله انجام می شد، عنوان کرد: در این باره تلاش شده با مبلغانی که در مناطق مختلف حضور می یافتند تماس گرفته شده و از آنها بخواهیم محتواهای لازم و مناسب را تهیه و در کانال های خود قرار دهند مضافا بر اینکه بسته های معیشتی مورد نیاز در این ایام را هم به مناطق محروم کشور ارسال کردیم.
 
مدیر دفتر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در مورد برنامه های دفتر در پساکرونا هم بیان کرد: برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته و کمافی السابق برنامه ها انجام می شود.
 
تقریرات درس جهاد حضرت آیت الله تدوین می شود
 
او در مورد فعالیت های پژوهشی دفتر عنوان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی کتاب سه جلدی در مورد معاد در دست تالیف دارند که مراحل پایانی را می گذراند و امید است در ایام عید فطر نهایی و منتشر شود.
 
او همچنین بیان داشت: تقریرات درس جهاد حضرت آیت الله نوری همدانی توسط یکی از شاگردان ایشان جمع آوری و تالیف شده است که یک جلد آن در دست انتشار است و دو جلد دیگر هم در دست تهیه است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  شفقنا ،تاریخ انتشار:    فروردین    1399،کدخبر  : 919096  ،  www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
کلاس هم درس حوزه هم مثل دانشگاه باید بدون خطر کرونا برگزار بشه و این اتفاق خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین