پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
موسوی‌تبریزی، مرتضی حاجی و ۴ عضو دیگر قرار است در قالب یک کارگروه ترکیب جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را تعیین کنند.

شعارسال: شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که سال گذشته به منظور انتخابات مجلس و خبرگان تشکیل شده بود به دستور رئیس دولت اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیز فعالیت خواهد کرد.

برپایه این خبر پس از اعلام تمدید فعالیت شورای سیاست‌گذاری برخی از دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب به دلیل کنار گذاشتن احزاب از مقوله انتخابات بر فعالیت این شورا انتقاد و معتقد هستند که باید فعالیت انتخاباتی در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت بگیرد.

منتجب‌نیا دبیرکل حزب اعتماد ملی نیز طی مصاحبه‌ای، گفته بود که قرار است، کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب تشکیل شود.

یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز، درباره نشست‌های اخیر این شورا اظهار داشت: ترکیب شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار است تغییر کند و به همین منظور جلساتی به ریاست آقای موسوی تبریزی برگزار می‌شود.

وی افزود: گروهی که قرار است ترکیب جدید شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را انتخاب کنند متشکل از موسوی تبریزی، مرتضی حاجی و 4 عضو دیگر هستند.

این عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان معتقدند که ترکیب فعلی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات سال 94 بوده است بنابراین لازم است که برای سال 96 ترکیب جدیدی چیده شود.

وی تاکید کرد: قرار است در این کارگروه درباره هیئت رئیسه شورای سیاست‌گذاری نیز تصمیم گیری شود و احتمال تغییر ریاست محمدرضا عارف به دلیل مشغله‌های زیاد در مجلس نیز مطرح است.

کنار گذاشتن محمدرضا عارف از ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درحالی مطرح شده است که انتقادات زیادی از سوی برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب در مورد عملکرد فراکسیون امید در مجلس که عارف در آنجا ریاستش را برعهده دارد، صورت گرفته است.

فراکسیون امید در جریان ریاست مجلس نتیجه را به علی لاریجانی واگذار کرد و در جریان رؤسای کمیسیون‌ها نیز فقط یک الی دو کرسی ریاست را توانست اخذ کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 6شهریور1395، کدخبر: 13950606000502: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین