پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
رئیس اتحادیه صنف ماشین آلات کشاورزى، صنعتى و ساختمانى تهران با اشاره به اهمیت تولیدمحصولات کشاورزى و امنیت غذایى مردم، در خواست خود را مبنى بر بازگشایى هر چه سریع‌تر واحد هاى صنفى این اتحادیه جهت خدمت رسانى به بخش کشاورزى مطرح کرد.
شعار سال: علی توسطى تاکید کرد کشاورزان کشور در فصل بهار نیاز […]رئیس اتحادیه صنف ماشین آلات کشاورزى، صنعتى و ساختمانى تهران با اشاره به اهمیت تولیدمحصولات کشاورزى و امنیت غذایى مردم، در خواست خود را مبنى بر بازگشایى هر چه سریع‌تر واحد هاى صنفى این اتحادیه جهت خدمت رسانى به بخش کشاورزى مطرح کرد.

علی توسطى تاکید کرد کشاورزان کشور در فصل بهار نیاز مبرم به تجهیز مجدد انواع پمپ هادر چاه هاى آب کشاورزى و سیستم هاى آبیارى و همچنین تهیه انواع سمپاش‌ها و آفت کش را دارند.
در صورت عدم دسترسى به موقع فعالان بخش کشاورزى به این تجهیزات، کشور با ضایعات بسیارى در حوزه محصولات و تولیدات کشاورزى مواجه خواهد گردید.

این مقام صنفی گفت:علاوه بر بخش کشاورزى، در ادامه شعار سال قبل (رونق تولید) و شعار امسال (جهش تولید) در بخش “ماشین آلات صنعتى” و اهمیت پشتیبانى از صنایع کوچک و متوسط (SME)، این صنایع جهت تولیدمحصولات صنعتى نیاز ضرورى به انواع تجهیزات و ملزومات تولید مانند الکتروموتور، گیربکس هاى صنعتى، ژنراتور، قطعات یدکى و دیگر محصولات و خدمات این صنف را دارند.

توسطى با اولویت دادن به سلامت جامعه نسبت به کلیه فعالیت هاى اقتصادى گفت؛ جان بر نان مقدم است، بدون تردید همه اصناف با مشکل “درآمد” مواجه شده اند، اما جهت جلوگیرى از تعطیلى کارخانه‌ها و کارگاه هاى تولیدى و جهت جلوگیرى از تعدیل کارگران و تشدید بیکارى ها، با رعایت ملاحظات بهداشتى و ایمنى برخى از صنوف تاثیرگذار مانند عرضه کنندگان ماشین آلات کشاورزى و صنعتى مى باید به صورت کنترل شده و در اسرع وقت وارد عرصه کار شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 20 فروردین 1399 ، کدخبر: _ ، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین