پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
عبدالحمید گل، وزیر دادگستری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تست کرونا در داخل وزارت دادگستری ترکیه و ارگان های وابسته به آن عنوان کرد: 12 قاضی و دادستان به همراه 55 پرسنل وزارت دادگستری به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شعار سال: عبدالحمید گل، وزیر دادگستری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تست کرونا در داخل وزارت دادگستری ترکیه و ارگان های وابسته به آن عنوان کرد: 12 قاضی و دادستان به همراه 55 پرسنل وزارت دادگستری به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 عبدالحمید گل، وزیر دادگستری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تست کرونا در داخل وزارت دادگستری ترکیه و ارگان های وابسته به آن عنوان کرد: «در نتیجه آزمایشات صورت گفته 12 تن از قضات و دادستان های ترکیه به همراه 55 پرسنل وزارت دادگستری ترکیه به ویروس کرونا مبتلا شده اند. وضعیت جسمانی پرسنلی که تست کرونای آنان مثبت اعلام شده است خوب بوده و بخشی از آنان در بیمارستان و بخش دیگر در خانه هایشان تحت قرنطینه قرار گرفته اند».

به نوشته روزنامه ینی شفق، وزیر دادگستری ترکیه در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «دادستان جمهوری ترکیه در 66 استان این کشور علیه 750 نفر به دلیل نقض قوانین مبارزه با ویروس کرونا پرونده قضایی تشکیل داده است که 568 تن از این افراد به اتهام انتشار اخبار جعلی و تشویش اذهان عمومی در شبکه های مجازی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند».

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کرد پرس،تاریخ انتشار:18فروردین1399،کد خبر:214022،kurdpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین