پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و با همکاری سازمان سنجش از امروز (دوشنبه 8 شهریور) در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران آغاز می‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم روزهای ۸ تا ۱۲ شهریور ماه با حضور ۴۲۰ نفر از حافظان کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس جدول پیش‌بینی شده، این آزمون در روزهای ۸ و۹ شهریورماه ویژه برادران و ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه ویژه خواهران در دانشگاه علوم معارف و قرآن کریم تهران از ساعت ۸ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: در این آزمون حدود ۲۵۰ نفر از خواهران و ۱۷۰ نفر از برادران حضور یافته و توسط ۱۴ نفر از اساتید و داوران خواهر و برادر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

به گفته حسینی، از این تعداد شرکت‌کننده ۳۵۳ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و ۶۷ نفر نیز دارای مدارک کارشناسی و بالاتر هستند.

آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حفاظ کل قرآن کریم از ۸ تا ۱۲ شهریور ماه با همکاری سازمان سنجش آموزش کشوردر دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

این آزمون هر ساله پس از اعلام نتایج کنکور سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور و بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان سنجش توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود که پذیرفته شدگان در این آزمون موفق به دریافت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد علوم قرآنی خواهند شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 7 شهریور 95 ، کد مطلب: 95060104413: www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین