پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: چندی پیش فردی که از کانون‌های قدرت نیز حمایت می‌شود، ادعای تملک 380 هزار متر زمین در مرکز بندرعباس را کرد و با سوء استفاده از ارتباطات خود توانست مستنداتی در این باره تهیه کند.

شعارسال : ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا فردی ادعای تملک 380 هزار مترمربع زمین در مرکز شهر بندرعباس را مطرح کرده که این فرد طبق اطلاعات واصله از کانون‌های قدرت در پایتخت نیز حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: فرد مذکور مستندات پلاک زمینی را ارائه می‌دهد که در حومه شهر بندرعباس قرار دارد اما ادعاهای وی بر مالکیت زمین‌ها در مرکز شهر است که اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اشکال کار در ظهور اینگونه افراد و طرح اینگونه ادعاها این است که سیستم ثبت اسناد ما دچار مشکل است و اسناد و مدارک در این باره قدیمی است و در دفاتر قدیمی بحث نقطه‌سنجی و جی‌پی‌اس مطرح نیست و مالکیت زمین‌ها با پلاک آنها ثبت می‌شود و این وضعیت زمینه را برای طرح بعضی ادعاها از سوی برخی افراد فراهم می‌کند.

جراره اضافه کرد: این وضعیت باعث می‌شود تا این قبیل افراد با استفاده از برخی ارتباطات و مستندسازی ادعاهایی را در ارتباط با مالکیت زمین‌های منطقه مطرح کنند که از مرکز هم حمایت می‌شود و این حمایت‌ها کار را برای برخورد با آنها سخت‌تر می‌کند.

وی در پایان گفت: این حمایت‌ها و مستندسازی‌ها و طرح ادعاها برای تملک زمین‌های منطقه در حالی است که وقتی ساکنان بومی منطقه برای گرفتن سند منزل خود مراجعه می‌کنند با مشکلات متعددی مواجه می‌شود و نمی‌توانند سند زمین خود را دریافت کرده و ملک خود را به ثبت برسانند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شنبه 16 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940816000499 : www.farsnews.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین