پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
شرکت هوایی «الخلیج» بحرین روز دوشنبه اعلام کرد که برای بازگرداندن اتباع بحرینی، یک فروند هواپیما به ایران اعزام کرده است.

شعار سال:شرکت هوایی «الخلیج» بحرین روز دوشنبه اعلام کرد که برای بازگرداندن اتباع بحرینی، یک فروند هواپیما به ایران اعزام کرده است.

به نوشته وبگاه الخیج اونلاین، بیش از دو ماه است که افزون بر هزار نفر از اتباع بحرینی که برای زیارت به ایران آمده بودند، به علت مسدود شدن مسیرها در سایه شیوع ویروس کرونا قادر به بازگشت نبودند.

 در بیانیه این شرکت هوایی متعلق به دولت بحرین آمده است که به انجام پروازها برای بازگرداندن اتباع بحرینی ادامه می‌دهد. این برای اولین بار در چهار سال گذشته است که پروازی از بحرین به ایران صورت می‌گیرد. روابط سیاسی دو کشور از دی ماه سال ۱۳۹۴ در پی تبعیت منامه از سیاست‌های دولت سعودی علیه ایران قطع شد.

در هفته‌های گذشته انتقادات زیادی به دولت بحرین در خصوص بی توجهی به اتباع خود در دیگر کشورها صورت گرفت. تا کنون در این کشور ۱۳۴۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و شش نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت مشرق، تاریخ 26 فروردین 1399، کد خبر:1061795،www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
خب این پرواز از سر اجبار بوده و نمیشه گفت اتفاقی در حوزه تغییر روابط دو کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین