پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۱۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: راه‌اندازی شبکه شاد یک تعهد بزرگ در نظام آموزشی کشور است و همه مدارس غیر انتفاعی موظف هستند از این بستر برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنند
شعارسال:رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: راه‌اندازی شبکه شاد یک تعهد بزرگ در نظام آموزشی کشور است و همه مدارس غیر انتفاعی موظف هستند از  این بستر برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنند.
 
مجتبی زینی وند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره فعالیت آموزشی مدارس از شبکه شاد اظهار  کرد: مدیران مشارکت استان‌های سازمان مدارس غیردولتی از راه اندازی و آموزش در بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزی استقبال کرده‌اند.
 
وی افزود: شبکه شاد اقدامی بزرگ در نظام آموزشی است که آموزش را برای تمام دانش‌آموزان مهیا  کرده است. استقبال مدارس غیردولتی از این شبکه دانش آموزی مجازی بسیار بالا بوده است.
 
به گزارش ایرنا، تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون ادامه دار شده است و هر چند آموزش و پرورش سعی کرده است با استفاده از توان و تجربه معلمان و همکاری رسانه ملی روند آموزش تعطیل نشود، اما آموزش در تلویزیون نتوانست به طور کامل نیازهای آموزشی دانش آموزان را مرتفع کند.
 
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود. پس از گذشت یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد» آماده شده و در خدمت نظام آموزشی قرار گرفته است.
 
شکایت  خانواده‌ها از کوتاهی در آموزش مجازی به ۴۳۱۷
 
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی همچنین درباره عملکرد مدارس غیردولتی در آموزش مجازی عنوان کرد: تمام مدیران مشارکت استان‌ها موظف شده‌اند که بر نحوه عملکرد مدارس در ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان در ایام تعطیلی که یک تکلیف بوده نظارت کنند؛ چرا که آموزش و پرورش ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را الزامی کرده بود.
 
زینی وند ادامه داد: روسای مشارکت استان‌ها باید گزارشی از عملکرد مدارس را به سازمان مراکز و مدارس غیردولتی ارائه کنند، همچنین اگر خانواده‌ها در این مدت با کوتاهی در آموزش از سوی مدارس مواجه شدند، می‌توانند با شماره تلفن ۴۳۱۷ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.
 
به گفته وی، مدارسی که در آموزش مجازی کوتاهی کرده‌اند، باید  شناسایی شوند؛ چرا که این موضوع در میزان شهریه سال گذشته و امسال تاثیر دارد. عملکرد مدارس در کمیته ویژه سازمان بررسی و با متخطیان برخورد می‌شود.
 
عملکرد مراکز  غیردولتی هنوز مشخص نیست
 
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در ادامه درباره عملکرد مراکز غیردولتی مانند آموزشگاه‌ها و تعیین تکلیف شهریه افراد در این کلاس‌ها اظهار داشت: در خصوص عملکرد این آموزشگاه‌ها و همچنین عودت شهریه به خانواده‌ها در حال حاضر نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد.
 
زینی وند افزود: هنوز سال تحصیلی پایان نیافته و به صورت عادی تا خرداد ماه یک سال تحصیلی ادامه دارد. پس از اتمام ترم تحصیلی باید عملکرد آموزش مجازی آموزشگاه‌ها را بررسی کرد و سپس تصمیم گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر منتظر هستیم که برای اتمام سال تحصیلی تعیین تکلیف شود. سپس برای مراکزی که در قبال هزینه ای که دریافت کرده اند خدمات مجازی ارائه نداده اند، تصمیم گیری شود.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایرنا  ،تاریخ انتشار:  29 فروردین    1399،کدخبر: 83751643،  www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
واقعا این شبکه شاد مسخره است عملا کاربردی به اون شکل نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین