پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳
سمیع الله حسینی مکارم، سرپرست سابق شهرداری تهران، جایگزین محمد پاریزی معاون سابق بانکی و بیمه‌ای وزارت اقتصاد در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمايه‌گذاري غدير شد.

شعار سال:سمیع الله حسینی مکارم، سرپرست سابق شهرداری تهران، جایگزین محمد پاریزی معاون سابق بانکی و بیمه‌ای وزارت اقتصاد در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمايه‌گذاري غدير شد.

سمیع الله حسینی مکارم پیش از این و پس از قبول استعفای محمد علی نجفی از سوی اعضای شورای شهر برای مدتی سرپرستی شهرداری تهران را بر عهده داشت. سمیع الله حسینی مکارم در حال حاضر در هیات مدیره شرکت "کمک به توسعه فرهنگ هنر" هم حضور دارد. "موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر" از موسسات تابعه وزارت ارشاد است که توسعه و بهبود کیفیت فضاهای فرهنگی و هنری را برعهده دارد.

بررسی‌‎ها نشان می‌دهد او هم اکنون عضو موظف هیات مدیره صندوق بازنشستگی وظیفه، ازکار افتادگی و پس انداز کارکنان بانک‌های ملی و ادغام شده نیز هست. به غیر از این عناوین، او همچنان حضور در ترکیب هیات امنای صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران را هم برای خود حفظ کرده است.

ماده ۲۴۱ قانون تجارت تصریح می‌کند که هیچ فردی نمی‌تواند اصالتا یا به نمایندگی از شخص حقوقی، همزمان در بیش از یک شرکت که تمام یا بخشی از سرمایه آن متعلق به دولت یا نهادها یا موسسات عمومی غیر دولتی است به سمت مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره انتخاب شوند. متخلفان،باید علاوه بر استرداد وجوه دریافتی به پرداخت جزای نقدی معادل وجوه مذکور هم محکوم شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نود اقتصادی،تاریخ انتشار:31فروردین1399،کد خبر:2130053،www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
از رفقای آقای قالیباف هستن ایشون که قرار با رانت مقابله کنن>؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین