پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
نماینده اصلاح‌طلب در مجلس می‌گوید: اکثر نمایندگان مجلس یازدهم اولین بار است که حضور در مجلس را تجربه می‌کنند، عده‌ای از آنها هنوز در حال و هوای انتخاباتی هستند، وقتی یک مقدار پیش بروند می‌فهمند چند مرده حلاج هستند.

شعار سال: «الیاس نادران»، نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم، در توئیتی نوشت: «بزرگ‌ترین دستورکار مجلس یازدهم این است که مجلس لاریجانی را به مجلس شورای اسلامی تبدیل کند!»

نادران در ادامه افزود: «مجلس دوباره به راس امور برمی‌گردد.»

«سیدنظام موسوی»، دیگر نماینده منتخب مجلس یازدهم از حوزه تهران، در کامنتی برای توییت نادران نوشت: «برادر انقلابی و استاد فرهیخته‌ام آقای دکتر نادران تاکید کرده‌اند که مجلس لاریجانی را باید به مجلس شورای اسلامی تبدیل کنیم. حرف بسیار درستی است، بنده هم این گزاره را اضافه می‌کنم که «مجلس لاریجانی» فقط یک «اسم» نیست بلکه یک «رسم» است. اسم مهم نیست، رسم را باید برانداخت.»

«علی اکبری»، نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز و عضو کمیسیون کشاورزی، درباره کلی‌گویی‌هایی از این دست گفت: تعداد زیادی از کرسی‌های مجلس در اختیار یک جناح است. حدود ۲۳۰ الی ۲۴۰ نفر از یک جریان در مجلس یازدهم حضور خواهند داشت. حرف‌هایی را مطرح می‌کنند اما اینکه در میدان عمل چقدر بتوانند تاثیرگذار باشد جای سوال است.

اکبری افزود: وقتی وارد مجلس شوند و با مراجعات مردم و نیازهای جامعه مواجه شوند، شاید در گفته‌هایشان تجدید نظر کنند. عده‌ای فکر می‌کنند به راحتی می‌توانند تغییراتی ایجاد کنند و همه‌چیز را به هم بریزند اما وضعیت اینطور نیست.

نماینده مردم شیراز این سخنان را انتخاباتی دانست و اظهار کرد: حرف‌هایی از این دست شعارهای انتخاباتی است و هنوز نمی‌توان روی آنها حساب کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره عملکرد مجلس دهم عنوان کرد: وقتی در مجلس ۱۷۵ قانون مصوب شده  یعنی مجلس کار خود را انجام داده است. گزارش‌های بازرسی، گزارشات دیوان محسابات، تحقیق و تفحص هم وجود داشته است. وظیفه مجلس این موارد است نه اینکه بخواهد در برابر دولت شاخ و شانه بکشد یا اینکه بخواهد، برخی محدودیت‌ها را ایجاد کند.

او در پایان گفت: اکثر نمایندگان مجلس یازدهم اولین بار است که حضور در مجلس را تجربه می‌کنند، عده‌ای از آنها هنوز در حال و هوای انتخاباتی هستند وقتی یک مقدار پیش بروند می‌فهمند چند مرده حلاج هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 اردیبهشت 99، کد مطلب: 993152: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین