پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۷۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به استخدام‌های دقیقه نودی در بهارستان گفت: چنین موضوعی تکذیب و هیات رییسه این مسئله را بررسی می کند.

شعار سال: «حسینعلی حاجی‌دلیگانی»، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس دهم، که در دوره یازدهم نیز در مجلس حضور خواهد داشت در نطق میان دستور خود از عزل و نصب‌های دقیقه نودی در «بهارستان» گلایه کرد.

حاجی‌دلیگانی در صحن علنی مجلس مطرح کرد: در دوره انتقال مجلس دهم به یازدهم اتفاقاتی در بخش اداری رخ داد که انتقال افراد، خارج از ضابطه به داخل مجلس بود و بعضا استخدام هایی در حال وقوع است که مسئولیت آن، با هیأت رئیسه است.

اظهارات نماینده اصولگرای مجلس با واکنش هیات رئیسه همراه شد. بهروز نعمتی در این باره گفت: «صحبت‌ها و ادعای او را تکذیب می‌کنم. هیچ‌گونه استخدامی وجود ندارد.»

او ادامه داد: چنین موضوعی تکذیب  و هیات رئیسه این مسئله را بررسی می کند. شخص پزشکیان که مسئول هیات نظارت به رفتار نمایندگان است باید این ادعا را بررسی کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 7 اردیبهشت 99، کد مطلب: 993164: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین