پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بنده نگفتم کمبود مسکن نداریم، گفت: ما طرح اقدام ملی مسکن را در راستای تولید و عرضه مسکن برای جامعه هدفی که دولت نسبت به آن تکلیف قانونی دارد تعریف کردیم.
شعار سال: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مصاحبه با برنامه "صبح و گفتگو" رادیو گفتگو اظهار کرد: بنده نگفتم کمبود مسکن نداریم، در یک گفتگوی تلویزیونی از بنده درباره اقدام دولت به ساخت مسکن سوال کردند، اما متاسفانه با حذف اول و آخر حرف بنده اینگونه تیتر زده شد که خلاف اصول اخلاق خبرنگاری است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ما طرح اقدام ملی مسکن را در راستای تولید و عرضه مسکن برای جامعه هدفی که دولت نسبت به آن تکلیف قانونی دارد تعریف کردیم.

وی با بیان اینکه استطاعت خرید جامعه هدف ما با سبد عرضه از نظر متراژ و قیمت تمام شده همخوانی ندارد گفت: این عدم تطابق منجر به تورم و حبس سرمایه‌ها در یک نقطه می‌شود.

اسلامی هدف از اجرای طرح اقدام ملی مسکن را قرار دادن مسکن در مدار اقتصادی به جای یک کالای سرمایه‌ای عنوان کرد: در تعدادی از شهر‌ها داشتیم که مسکن مهر در فندانسیون متوقف شده بود و هنوز هم چند پروژه است که فاقد متقاضی و یا دارای مشکلات حقوقی و قضایی بوده و متوقف شده است.

وزیر راه و شهرسازی در خاتمه گفت: ما طبق تعهدی که کردیم پرونده تکمیل ۵۰۰ هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر را تا ماه‌های آینده به اتمام خواهیم رساند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 1067367، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
0
مسولان به همراه خبرنگاران خیلی احمقن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین