پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
فرماندار اشنویه ضمن تایید جان باختن دو نفر از شهروندان اشنویه در این بمباران افزود: در این بمباران دو نفر جان خود را از دست داده‌اند اما هویت این افراد که ایرانی بوده یا تبعه کدام کشور هستند هنوز مشخص نیست و موضوع از طریق کنسولگری در دست پیگیری است.

شعار سال: مام عزیزی  در خصوص انتشار اخباری در خصوص بمباران مرز شهرستان اشنویه توسط ترکیه و جان باختن دو نفر از شهروندان این شهرستان افزود: خبر بمباران در مرز شهرستان اشنویه با عراق صحت دارد اما این اقدام در خاک عراق صورت گرفته و تعدی به خاک ایران صورت نگرفته است.

او در خصوص صحت جان باختن دو نفر از شهروندان اشنویه در این بمباران افزود: در این بمباران دو نفر جان خود را از دست داده‌اند اما هویت این افراد که ایرانی بوده یا تبعه کدام کشور هستند هنوز مشخص نیست و موضوع از طریق کنسولگری در دست پیگیری است.

فرماندار اشنویه خاطرنشان کرد: هنوز صحت دقیق این خبر از سوی مراجع رسمی تأیید یا تکذیب نشده و تا این لحظه هنوز مرجع رسمی در این زمینه واکنشی نشان نداده‌اند.

بر اساس برخی منابع خبری در پی بمباران مرز شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی توسط ارتش ترکیه دو فرد کرد اهل این شهرستان جان خود را از دست دادند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از روزنامه سبزینه، تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1399، کدخبر:225907

www.kurdpress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
چه راحت ترکیه به خودش اجازه میده مرز ایران رو بمباران کنه ما هم نگاهش میکنیم
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ولش کن به جهنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین