پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کوروش پرویزیان که در 6 ماهه 98 رقم تسهیلات معوق را 40 درصد 85 هزار میلیارد تسهیلات بانک پارسیان می بیند اما لیست تعهدات کلان و اشخاص مرتبط با آن در بین گزارشات این بانک دیده نمی شود. در این صورت باید از مدیران ارشد مالی و شخص آقای پرویزیان پرسید که چگونه از کنار انتشار لیست اشخاص و سازمانهای مرتبط با تسهیلات کلان رد شده اند.

شعار سال:اقتصاد کشور در روزهایی که مسئله تولید به شدت به دلیل شرایط حاصل از کرونا آسیب دیده و بسیاری از تولیدکنندگان منتظر اقدامات مقتضی در این زمینه هستند بیش از همه مواقع خود را به بخش بانکی وابسته می بیند. قوام نظام بانکی کشور اقتصاد کشور را قوی می کند که ماحصل آن را مردم حس خواهند کرد. در چندسال گذشته همواره درباره نظام بانکی کشور گفته شده و انتقاداتی به این حوزه وارد شد که البته اگر بنا بر شفافیت باشد باید اذعان کرد که هنوز معضلات بسیار زیادی در این سازمان وجود دارد که تا برطرف نشدنش باید حال اقتصاد و تولیدکننده را ناخوش دید. چیزی که بیش از همه طی این سالها در مورد نظام بانکی کشور آزاردهنده تصدیق می شود تبعیضی است که بین افراد مختلف راجع به مسائلی مانند وام و تسهیلات مشاهده می کنیم. تسهیلات ارتباطی ریشه اقتصاد کشور را نشانه می رود و دور زدن برخی ضوابط در این مورد انگار تمامی ندارد. مردم به عنوان اصلی ترین ارکان جامعه که بدون وجود آنها هیچ سازمان و حکومتی معنا و مفهوم بیرونی ندارد محق هستند که از رویکردهای مالی در سازمانهای پولی اطلاع داشته باشند نه اینکه با ابهام در این زمینه مواجه شوند. بانکها با پول مردم اداره می شود و وظیفه این دستگاهها شفافیت است. بانک پارسیان از جمله بانکهای خصوصی کشور است که باید در مورد نرخ تسهیلات و لیست آن از آقای کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک مطالباتی داشت.

کوروش پرویزیان که در 6 ماهه 98 رقم تسهیلات معوق را 40 درصد 85 هزار میلیارد تسهیلات  بانک پارسیان می بیند اما لیست تعهدات کلان و اشخاص مرتبط با آن در بین گزارشات این بانک دیده نمی شود. در این صورت باید از مدیران ارشد مالی و شخص آقای پرویزیان پرسید که چگونه از کنار انتشار  لیست اشخاص و سازمانهای مرتبط با تسهیلات کلان رد شده اند و سازمان بورس و بانک مرکزی چرا در این مورد واکنشی نشان ندادند؟ عدم انتشار چنین لیستی آیا جدا از صورتهای مالی بانک است که در مورد آن مسامحه می شود؟

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری  نبض بازار  ، تاریخ انتشار 12 اردیبهشت 1399، کد خبر:57028،www.nabzebaazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین