پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
وضعیت بهداشت خیابان‌های شهرستان میاندوآب در استان آذربایجان غربی به علت جمع‌آوری نکردن زباله نامناسب بوده و باعث گلایه شهروندان شده است.

شعار سال: وضعیت بهداشت خیابان‌های شهرستان میاندوآب در استان آذربایجان غربی به علت جمع‌آوری نکردن زباله نامناسب بوده و باعث گلایه شهروندان شده است.

تعداد بازدید : 17



نتیجه پیگیری وضعیت نامناسب جمع آوری زباله در خیابان‌های میاندوآب

پس از ارسال این سوژه توسط شهروندخبرنگار عزیز برای باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع به سرویس استان‌ها و مرکز آذربایجان غربی ارجاع شد. نتیجه پیگیری‌ها به این شرح است که با توجه به تکمیل شدن ظرفیت محل دفن کنونی زباله این شهر، استاندار آذربایجان غربی به همراه معاون عمرانی خود و فرماندار میاندوآب به صورت هوایی از دو سایت پیشنهادی کارگروه پسماند میاندوآب بازدید کرد.

مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در این رابطه به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: مقرر گردید ۲ سایت مجزا برای بخش مرکزی و بخش باروق میاندوآب طبق پیشنهاد کارگروه پسماند شهرستان احداث گردد، که کار مطالعه سایت تلخاب در بخش مرکزی به اتمام رسیده است و طی هفته جاری عملیات اجرایی این سایت آغاز خواهد شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 9 اردیبهشت    99، کد خبر:    7334543، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین