پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از ساماندهی مطب‌های پزشکان در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: علیرضا پاکدامن شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از مجتمع در حال ساخت پزشکان سینا در میناب با بیان این که وجود تعداد زیادی از مطب‌های پزشکان در یک نقطه از شهر میناب مشکلات زیادی را در حوزه ترافیک شهری به وجود آورده‌اند، اظهار داشت: با انتقال مطب‌ها در میناب به یک مکان مناسب خدمت‌رسانی به مردم نیز در این راستا مطلوب‌تر خواهد شد.

وی افزود: مراکز درمانی و اماکنی که در حوزه سلامت به مردم خدمات ارائه می‌کنند باید به گونه‌ای باشند که دسترسی مردم به آنها آسان باشد و مشکلاتی برای شهروندان به وجود نیاورند.

فرماندار ویژه میناب در ادامه از انتقال مطب‌های پزشکان میناب به مجتمع پزشکان سینا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان، پزشکان در این مجتمع مستقر خواهند شد.

مدیر مجتمع پزشکان سینا نیز با بیان اینکه عملیات احداث این مجتمع از بهمن ماه سال 92 آغاز شده است، افزود: این مجتمع در دی ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مسلم معلمی اظهار داشت: برای احداث این مجتمع تاکنون بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده که از محل بخش خصوصی و شخصی بوده است. وی گفت: مجتمع پزشکان سینا شامل 20 مطب، داروخانه، آزمایشگاه، سونوگرافی، ماموگرافی و رادیولوژی است که برای رفاه حال شهروندان مینابی راه‌اندازی می‌شود. معلمی هدف از اجرای این پروژه را دسترسی آسان مردم به پزشکان و برطرف شدن مشکل ترافیکی شهر میناب ذکر کرد و گفت: اجرای این پروژه گامی در راستای ارائه خدمات پزشکی در خور و شان مردم میناب است.

در این بازدید که با همراهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب و جمعی از مسئولان صورت گرفت، از بخش‌های مختلف مجتمع پزشکان سینا بازدید شد.

یادآور می‌شود؛ هم‌اکنون بیشتر مطب‌های پزشکان در میناب در بلوار امام خمینی(ره) و در مسیر سه راه بسیج تا میدان شهدا این شهر مستقر هستند که به دلیل کم عرض بودن خیابان و نبود فضای مناسب برای پارک و توقف خودرو مراجعان، به ویژه عصرها و در ساعات نخست شب ترافیک سنگینی در این محدوده شکل می‌گیرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 آبان 1394، کد مطلب: 13940815000014:www. farsnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین