پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
اخیراً اخبار و تصاویری مبنی بر آغاز فعالیت بابک زنجانی در اینستاگرام و فیس بوک، در رسانه‌ها منتشر شده است، حال سؤال اینجاست که چرا صفحات اجتماعی بابک زنجانی پس از چند سال بار دیگر فعال شده‌اند

شعار سال: اخیراً اخبار و تصاویری مبنی بر آغاز فعالیت بابک زنجانی در اینستاگرام و فیس بوک، در رسانه‌ها منتشر شده است، حال سؤال اینجاست که چرا صفحات اجتماعی بابک زنجانی پس از چند سال بار دیگر فعال شده‌اند و آیا این متهم آنلاین است؟
نگاهی به صفحات مجازی بابک زنجانی این روز‌ها به طرز عجیبی فعال شده‌اند و پست‌ها با تعداد محدود کپشن همراه است و اکثر قریب به اتفاق آن‌ها زنجانی را در دوران فعالیتش قبل از بازداشت نشان می‌دهند و از سویی دیگر نیز شاهد ایجاد فن پیج‌هایی برای این متهم نفتی و بدهکار بانکی هستیم.
اما این در حالی است که رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی در اظهاراتی نسبت به فعالیت‌های این بدهکار بانکی در شبکه‌های اجتماعی ابراز بی‌اطلاعی کرد و اداره این شبکه‌ها توسط بابک زنجانی را بعید دانست.
این ماجرا وقتی عجیب‌تر میشود که حدود یک سالی است که هیچ خبری از کمیته وصول بدهی‌های بابک زنجانی به بیرون درز نکرده و هر چه خبرنگاران از وکیل زنجانی یا برخی مسئولان وزارت نفت و قوه قضائیه جویای روند کار آن‌ها می‌شوند به در بسته میخورند و هیچ ازاطلاعاتی حتی از روند کار دریافت نمی‌کنند.
سوالی که در این میان مطرح است این است که چرا به جای این اخبار شاهد خبری مبنی بر پرداخت بدهی‌هایی که بابک زنجانی دارد نیستیم، در حالی که خود بار‌ها مدعی شده که بدهکار است و حتی گفته بود پول نفتی که وزارت نفت از آن صحبت می‌کند در حساب‌هایی است که به واسطه تحریم‌ها بسته شده است.
بیژن نامدار زنگنه نیز ۲۲ تیر ماه سال گذشته درباره این‌که گفته می‌شود وزارت نفت مانع انتقال اموال بابک زنجانی برای پرداخت بدهی‌های وی می‌شود، گفت: یک مقداری از املاک زنجانی به وزارت نفت منتقل شده که دیگر متعلق به وی نیست و برای شرکت نفت است که این شرکت هم قصد فروش آن‌ها را دارد، ولی باز هم خبری از بازگشت کامل بدهی‌ها نشد و بعد از حاشیه‌های زیادی که در دادگاه‌های بایک زنجانی و زنگنه و و هندی ایجاد شد مسئله به یکباره مسکوت ماند.
البته در در همان زمان این پبشنهاد - البته نه به صورت عیان- مطرح شد که بهتر است با تحت الحفظ کردن زنجانی در خارج از زندان، به سمت احیای پول رفت؛ اما به گفته برخی آگاهان همین فرجه هم موجب شد تا همدستان وی همه اموال امانی و غیرامانی او را از آن خود کرده و کشور را از حق خود محروم کنند.
هر چند به گفته کارشناسان رویه جدید قوه قضائیه در این زمینه که پرداخت بدهی را مهمتر از اعدام می‌داند ازنگاه بسیاری پسندیده است، اما نکته اینجاست که چرا درمورد پرونده بابک زنجانی به این امر خیلی توجه نشده و نامبرده بعد از ۷ سال هنوز نتوانسته و یا نخواسته حتی بخشی از بدهی خود را بپردازد و هم محاکمه نشد و هم بدهی اش را پرداخت نکرده است.
حال معلوم نیست چرا این روز‌ها شاهد این هستیم که این متهم نفتی در حال تبدیل‌شدن به چهره‌ای کارآفرین و موفق در شبکه‌های مجازی است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری نفتی ها ، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت    99، کد خبر:    28324، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین