پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
با استعفای "عزیزاله عصاری" پس از یک دوره چهارساله از مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شنیده‌ها حاکی از انتصاب "یونس الستی" معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزیر صمت بود.
شعارسال: الستی گفت: با توجه به موضوع بازنشستگی و استعفای آقای دکتر عصاری، در این مقطع قرعه به نام من افتاد و انشااله در طی چند روز آینده مراسم معارفه بنده در سمت مدیرعاملی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار خواهد شد.
 
معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت اظهار داشت: در ابتدا باید از مجموعه سهامداران یعنی فولاد مبارکه، شستا و صندوق بازنشستگی فولاد بابت لطف و اعتمادی که در راستای انتخاب بنده داشته‌اند تشکر کنم و امیدوارم حضورم در این سمت شرایط امیدوار کننده ای برای کلیه سهامداران عمده و خرد در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کند.
 
وی درباره نگاهش به بازار سرمایه با توجه به این‌که هلدینگ "و معادن" یک نهاد مالی است و اکنون نیز بازار سرمایه در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: همه تلاشم در این راستا خواهد بود که سهم و اعتماد سهامداران را در این بازار پر تلاطم سهام حفظ کنم.
 
الستی ادامه داد: اکنون وضعیت بازار در شرایط خاصی است و امیدوارم بتوانیم جایگاه شرکت را همچون دوران جناب آقای عصاری که زحمات زیادی در این شرکت کشیدند در اولویت اول بازار سرمایه حفظ نماییم و جایگاه شایسته ای در جهت سرمایه‌ گذاری‌های مناسب در حوزه معدن و صنایع معدنی ایجاد کنیم.
 
"الستی" سابقه معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت صمت در دوره وزارت شریعتمداری و رحمانی، معاونت اقتصادی، مالی و برنامه‌ریزی ایمیدرو، عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌‌گهر و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری امید را در کارنامه شغلی خود دارد.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری معدن نیوز   ،تاریخ انتشار: 21  اردیبهشت   1399،کدخبر:     527105 ،www.madannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین