پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
سیدرضا نورانی رییس انجمن ارگانیک ایران گفت:طی 9 روز برگزاری جشنواره هفته ارگانیک از 22 تا 30 آذر در بوستان گفتگو برگزار شد، برآورد ما این است که استقبال مردم نسبت به محصولات ارگانیک افزایش داشته و به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

شعار سال:روز گذشته اعضای هیئت مدیره انجمن ارگانیک ایران و شرکت تعاونی ارگانیک با مهندس محمدرضا اسکندری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کوثر(وزیر اسبق جهاد کشاورزی) طی نشستی سه ساعته به گفتگو حول محور تولید و بازار محصولات ارگانیک پرداختند.

سیدرضا نورانی رییس انجمن ارگانیک ایران در ابتدا گزارشی از روند رو به رشد تولید محصولات ارگانیک در کشور ارائه کرد و افزود: طی 9 روز برگزاری جشنواره هفته ارگانیک از 22 تا 30 آذر در بوستان گفتگو برگزار شد، برآورد ما این است که استقبال مردم نسبت به محصولات ارگانیک افزایش داشته و به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

وی به این نکته اشاره کرد که حضور مسئولان مختلف از وزارت بهداشت، مجمع تشخیص مصلحت نظام،وزرات صمت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو، سازمان توسعه تجارت و نمایندگان مجلس در یازدهمین جشنواره و نمایشگاه ارگانیک خود نشانگر جایگاه و اهمیت محصولات ارگانیک است.

 

توسعه فروشگاه های ارگانیک در کشور

 

در ادامه دکتر عمرانی عضو هییت مدیره انجمن ارگانیک ایران گزارشی از اهداف شرکت تعاونی ارگانیک که در راستای رشد و توسعه محصولات ارگانیک است ارائه کرد و افزود: خرید تضمینی محصولات ارگانیک از تولیدکنندگان خرد و حضور در بازارهای جهانی مصرف از جمله اهدافی است که در این تعاونی دنبال می شود و شرکت سرمایه گذاری کوثر می تواند در این تعاونی مشارکت داشته باشد.

همچنین در این نشست مدیرعامل تعاونی ارگانیک از توسعه فروشگاه های ارگانیک در کشور خبر داد.

 

20 درصد مرغ زربال ارگانیک تولید می شود

 

در ادامه محمدرضا اسکندری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کوثر از روند رو به رشد تولید و مصرف محصولات ارگانیک در کشور ابراز رضایت کرد و افزود: در فاز اول شرکت سرمایه گذاری کوثر حدود 10 تا 20 درصد مرغ زربال را به مرغ ارگانیک تبدیل می کند و در بخش آبزیان بخش بیشتری به ارگانیک اختصاص داده است.

وی بااشاره به اینکه در بخش لبنیات نیز حرکت به سوی محصولات ارگانیک آغاز شده افزود: در دام سبک تولید انبوه گوشت ارگانیک و گوشت شتر ارگانیک را در برنامه کوتاه مدت خود قرار دهد.

 

اختصاص 10 هزار متر مربع برای ایجاد نمایشگاه دائمی ارگانیک تهران

 

در پایان این نشست اسکندری زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع را در احمد آباد مستوفی برای احداث نمایشگاه دائمی ارگانیک تهران با مدیریت انجمن ارگانیک ایران اختصاص داد که به زودی کلنگ آن زده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازانجمن ارگانیک ایران، تاریخ 24 اردیبهشت 1399، کدخبر:364،www.iranorganic.org

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
هنوز که هنوزه این مغاره ها بین مردم جا نیفتاده ونتونسته اونطور کهباید به خونه های مردم راه پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین