پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
احمد سعادتمند در این مدت کوتاه توانسته تا حدودی «استقلال» را به باشگاه استقلال برگرداند و احتمالا طبق قول و قرار قبلی که کارگزار استقلال با این باشگاه داشت پول دیاباته را هم تا پیش روز جمعه ۲۶ اردیبهشت به حسابش واریز می‌کند.

شعار سال: در روز‌های گذشته پس از بروز مشکلاتی مانند اعتراض و اعتصاب دسته جمعی بازیکنان استقلال به شرایط معیشتی و عدم دریافت حقوقشان از اسفند ماه به بعد، شرایط برای مدیر عامل جدید به شکل دیگری تغییر کرد.
احمد سعادتمند که با اعتماد به یک هوادار ایرانی خارج نشین، باعث شد آبروی باشگاه مقابل وکلای میلیچ و شیخ‌دیاباته برود، در مواجهه با انتشار سند جعلی، استارت پر سر و صدایی در باشگاه استقلال داشت. اعتراض فرشید اسماعیلی و سایر بازیکنان از یک‌سو و انتشار سند جعلی از سوی دیگر و اخباری که روی سایت باشگاه یکی پس از دیگری تکذیب شدند موجب شدند احمد سعادتمند بلافاصله دست به کار شده و با اتکا به روابطی که از طریق دوستان صمیمی اش داشت تلاش کرد به تنهایی وارد کارزار شده و به گفته خودش با پولی که قرض گرفت تا حدود زیادی کار را پیش برد.
در آن حدّفاصل که وزارت ورزش و رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس سرگرم چانه‌زنی برای عقد قرارداد با شرکت "آتیه داده پرداز" بودند او با مدیران شرکت "جهان فولاد متین" وارد نشست‌های مکرر شده و در نهایت ضمن دریافت ۱۰ میلیارد تومان پول، قراردادی را با کارگزار جدید باشگاه امضا کرد. مبلغی که به حساب باشگاه واریز شد و بلافاصله تبدیل به ۱۰ درصد از حقوق بازیکنان و اعضای تیم، پول تیم‌های پایه امید، بخش اعظم بدهی به میلیچ و بخشی از پول دیاباته و همچنین صرف عقد قرارداد با مدیران زمین شماره ۲ آزادی و پرداخت اجاره بهای زمین مجموعه ورزشی انقلاب شد.
سعادتمند با این مبلغ پول که قابل توجه هم بود تا حدودی اوضاع استقلال را آرام کرد، اما در جلسه روز سه شنبه با وزیر دستور گرفت باید با کارگزاری که وزارت ورزش در نظر دارد برای فصل پیش رو قرارداد امضا کند. مدیرعامل استقلال ضمن اعتراض به این خواسته، دردسر‌های فسخ قرارداد با کارگزار جدید را هم اعلام کرد، اما ظاهراً وزارت ورزش تمایل داشت سعادتمند با کارگزار دیگری قرارداد ببندد.
پس از انتقال این موضوع به مدیران شرکت جهان فولاد متین ماجرا وجه دیگری پیدا می‌کند و مدیران کارگزار جدید در واکنش به خواسته سعادتمند به مفاد قرارداد رجوع و ضمن تقاضای دریافت ضرر و زیان خواستار برگشت داده شدن ۱۰ میلیارد تومان پول شدند. همان مبلغی که سعادتمند آن را بین ده‌ها نفر تقسیم کرده بود.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیرعامل استقلال به همین خاطر روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت بار دیگر در جلسه‌ای فوری با مسئولان وزارت ورزش شرایط باشگاه پس از فسخ قرارداد با کارگزارش را بد توصیف کرده و در نهایت با اصرار، توانست حکم وزارتخانه برای فسخ قرارداد با کارگزار قبلی را بشکند.
به نظر می‌رسد احمد سعادتمند در این مدت کوتاه توانسته تا حدودی استقلال را به باشگاه استقلال برگرداند و احتمالا طبق قول و قرار قبلی که کارگزار استقلال با این باشگاه داشت پول دیاباته را هم تا پیش از آخرین ساعت روز جمعه ۲۶ اردیبهشت به حسابش واریز می‌کند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، کدخبر: ۸۴۷۷۳۵، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1399، www.snn.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
کارشون این مدیرهای باشگاه های سرخابی قول الکی دادن نمیشه روشون حساب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین