پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
اینترپل نسبت به سوء استفاده قاچاقچیان از فرصت به دست آمده برای رساندن مواد غذایی به منازل برای نقل و انتقال مواد مخدر هشدار داد.

شعار سال: ویروس کرونا معادلات اینترپل را هم به زده است.شیوع ویروس کرونا کار را به جایی رسانده که حالا اینترپل نسبت به سوء استفاده قاچاقچیان از فرصت به دست آمده برای رساندن مواد غذایی به منازل در دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای نقل و انتقال مواد مخدر هشدار داده است.
سازمان پلیس بین الملل (اینترپل) در بیانیه‌ای هشدار داد در سایه افزایش داد و ستد از راه دور و نقل و انتقال کالا به وسیله پیک، مجرمان و قاچاقچیان از این روش برای فروش و انتقال مواد مخدر به مشتریان خود در دوره قرنطینه کرونایی استفاده می‌کنند.
به گفته این سازمان بین المللی گزارش‌هایی از پلیس ایرلند، مالزی، اسپانیا و بریتانیا دریافت کرده است که نشان می‌دهند برخی از افراد تحت پوشش مامور انتقال کالا اقدام به حمل کوکائین، ماریجوانا و قرص‌های روانگردان برای مشتریان خود می‌کنند به نحوی که فقط پلیس اسپانیا هفت نفر را در این رابطه دستگیر کرده است.
گفتنی است در سایه قرنطینه جهانی شغل مامور انتقال کالا رونق زیادی در سطح جهان پیدا کرده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتماد آنلاین، کد خبر:402928، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1399، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
0
0
چه ذهن خلاق و ترسناکی!از قدیم شنیده بودم که افراد باهوش (نه همه )معمولا در زمینه خلاف موفق میشن.آخه آدم حسابی حیف اون پیتزا نیست ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین