پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
با شیوع کرونا، درآمد شرکتهای اینترنتی تا ۴۰درصد افزایش یافت، این شرکتها مجموعا در این ایام ۵۰۰میلیارد تومان خدمات رایگان به مردم و ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کردند. در مقابل ۷۲٪شرکتهای استارت‌آپی کشور با چالشهای جدی مواجهند که بقای آنها را در معرض خطر قرار داده است.

شعار سال: آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات در مراسم روز جهانی ارتباطات : ۱۸٪نیروهای شاغل در بخش فناوری اطلاعات، شغل خود را با شیوع کرونا از دست داده‌اند.

آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات در مراسم روز جهانی ارتباطات:

۱۸٪نیروهای شاغل در بخش فناوری اطلاعات، شغل خود را با شیوع کرونا از دست داده‌اند. اگر تمهیدات دولت نبود این آمار به ۵۰درصد هم رسیده بود. اگر تدابیر حمایتی پیشنهادی به نتیجه نرسد، این آمار در ماه آینده مجددا رشد خواهد یافت و به نزدیک ۳۰درصد خواهد رسید.

۵۱٪ آسیب وارده ناشی از کرونا به شرکتهای استارت‌آپی، به دلیل از دست دادن بازار عرضه است. این آسیبها، مشکلات عدیده‌ای را برای شرکتهای استارت‌آپی بوجود آورده که در راس آنها پرداخت دستمزد کارکنان و سپس پرداخت حق بیمه و در رده‌ی سوم پرداخت اجاره بهاست.

تاکنون برای حل مشکل تامین نقدینگی شرکتهای استارت‌آپی، وزارت ارتباطات به آنها ۵۰میلیارد تومان وام پرداخت کرده و ۷۰میلیارد تومان دیگر در دست اقدام است. شرط دریافت این وامها، عدم تعدیل نیرو است.

با توجه به قطعی اینترنت در آبان سال گذشته و چالش‌هایی که در حوزه‌های مختلف داشتیم، شاهد افزایش نرخ رشد در بخش ارتباطات بودیم.

تلاطم‌های ارزی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد اما سعی کردیم دست در جیب مردم نکنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری برترینها،تاریخ انتشار:28اردیبهشت1399،کد خبر:995492،www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
کرونا به همه بخش ها آسیب زد/خیلی ضربه مهلکی بود باید آمادگی رویارویی با چنین مسائلی در برنامه ریزی مشاغل صورت بگیره .خیلی از مشاغل ورشکست شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین