پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
با توجه به حساسیت‌های اجتماعی و زیست محیطی پروژه بهشت آباد می‌بایست قبل از شروع به کار، تمامی زوایای فنی و اجتماعی و زیست محیطی آن با دقت بالا رصد و سپس نسبت به اجرای آن اقدام شود.
شعارسال:فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) شرط اصلی آغاز عملیات اجرایی پروژه بهشت آباد را منوط به حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی دانست.
 
*** تایید طرح انتقال آب بهشت آباد

سعید محمد در خصوص اجرای پروژه بهشت آباد ، گفت:
 
باتوجه به عدم توازن بارش‌ها در اقلیم کشور عزیزمان، همواره برخی از نقاط کشور از کم آبی رنج می‌برند و در برخی نقاط دیگر حجم زیادی آب مازاد از کشور خارج می‌شود. جهت حل این مشکل، وزارت نیرو انتقال آب حوزه به حوزه را در دستور کار خود قرار داده است و یکی از این طرح‌ها که توسط وزارت نیرو بررسی و تایید شده است انتقال آب بهشت آباد به منظور تأمین کمبود آب استان اصفهان است.
 
وی در ادامه، افزود:
 
با توجه به حساسیت‌های اجتماعی و زیست محیطی این طرح، می‌بایست قبل از شروع به کار، تمامی زوایای فنی و اجتماعی و زیست محیطی آن با دقت بالا رصد و سپس نسبت به اجرای آن اقدام شود.
 
*** درگیری ۳ استان کشور
 
وی درباره درگیری مسئولین و سه استان کشور با پروژه بهشت آباد، اظهار داشت:
 
بررسی و صدور مجوزهای لازم در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است و از آنجایی که این طرح سه استان مهم کشور شامل خوزستان، چهار محال و بختیاری و اصفهان را تحت الشعاع قرار می‌دهد به نظر می‌رسد باید با مدیریت ریاست محترم جمهور جلسات مربوطه بین مسئولان سه استان و وزارت نیرو بر قرار و برای اجرای این کار اجماع صورت پذیرد تا با حداقل مشکلات منطقه ای، خدمات لازم به مردم عزیز ارائه شود.
 
*** رسالت قرارگاه سازندگی خاتم
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پایان، افزود:
 
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با رسالت مردم داری و حل مشکلات مردمی در پروژه‌های زیرساختی کشور حضور دارد و در این پروژه مهم نیز به عنوان پیمانکار در خدمت مردم می‌باشد. لیکن باتوجه به دغدغه‌های موجود، این تعهد را داریم که با رصد دقیق مباحث فنی و زیست محیطی، تا زمانی که نسبت به رفع دغدغه‌های مردم خصوصاً مردم عزیز استان چهار محال و بختیاری اطمینان حاصل نشود، عملیات اجرایی پروژه آغاز نخواهد شد.
 
مسئولین محترم و دلسوز ذی ربط در حال پیگیری و شفاف سازی این موضوع هستند و إن شاءالله به زودی نتایج مطالعات توسط وزارت نیرو و استانداری‌های ذی ربط به استحضار مردم شریف خواهد رسید.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:  28 اردیبهشت   1399،کدخبر:   174641،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین