پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اعلام کرد: هفت معدن غیرفعال استان با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون فعال شده است.

شعار سال: محسن دارابی افزود: این معادن شامل مرمریت، فلدسپات، سنگ لاشه، سیلیس و بیتومین هستند که استخراج سالانه آن‌ها ۳۵۰ هزار تن برآورد می‌شود.
وی اظهار داشت: این معادن که در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، سنقر و کلیایی و گیلانغرب قرار دارند، برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردند.
دارابی، احیا واحد‌های تولیدی را یکی از برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: ۱۴۴ واحد صنعتی و معدنی استان با سرمایه‌گذاری بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال امسال احیا می‌شود.
وی افزود: برای احیا و تقویت این واحد‌ها ۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاران هزینه می‌کنند و بیش از هزار و ۵۷۹ میلیارد تسهیلات ریالی و ۱۶۰ میلیون یورو پرداخت و تامین می‌شود.
رییس سازمان صمت کرمانشاه عنوان کرد: با این حجم از سرمایه گذاری در مجموع برای سه هزار و ۱۷۹ نفر اشتغال جدید ایجاد و شغل ۶ هزار و ۲۴۲ نفر تثبیت می‌شود.
به گفته دارابی، با احیا این واحد‌ها ۳.۷ میلیون تن ظرفیت تولید استان تثبیت و ۱۰ میلیون تن دیگر به این ظرفیت افزوده می‌شود.
وی برگزاری نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در احیا واحد‌های تولیدی را بسیار موثر دانست و گفت: سال گذشته ۱۱۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که از هزار و ۳۸۵ مصوبه بیش از ۷۹ درصد آن عملیاتی شده است.
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کرمانشاه خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع تولید تنها مربوط به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی نیست، بلکه علاوه بر بررسی و رفع موانع بنگاه‌های تولیدی، به مشکلات و موانع در حوزه‌های معدن، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی نیز رسیدگی می‌شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، کدخبر: 104695، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1399، www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین