پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا با اشاره به دیدار رییس جمهور با مدیران رسانه گفت: به عقیده من ذکر ناگفته‌های تصمیم ساز مدیران اجرایی برای اهالی رسانه آثار مثبت و تاثیرگذاری در بیان و روشنگری پیرامون تصمیمات دارد.
شعارسال:«علی متقیان»، مدیر مسئول خبرگزاری ایسنا، در خصوص جلسه رییس جمهور با اصحاب رسانه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: نشست صمیمانه رییس جمهور با مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و برخط، امسال در فضای کرونایی کشور به نحو شایسته‌ای برگزار شد که جا دارد به سهم خودم از دست اندرکاران برگزاری جلسه تشکر کنم.
 
او افزود: خوشبختانه در یک سال گذشته پس از انتصاب سخنگوی دولت هماهنگی و هم‌صدایی تحسین برانگیزی میان سخنگوی دولت و معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و معاونت اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور پدید آمده که حاصل آن را می‌توان هم در برگزاری این جلسه و هم در خروجی رسانه‌ها به خوبی مشاهده کرد.
 
متقیان ادامه داد: خوشبختانه این نشست صمیمانه، به صورتی مدیریت شد که تقریبا همه مدیران مسئول متقاضی، موفق شدند  دیدگاه‌های خود را به آسانی با ربیس جمهور در میان بگذارند. نکته دیگر اینکه تقریبا به اتفاق سخنرانان از حضور فعال و اقتدار رییس جمهور و رییس ستاد کرونا در مقابله با ویروس منحوس قدردانی کرده، سپاسگزار این حضور موفق و اجرای مقتدرانه مصوبات بودند که خود الگویی بود برای اداره کشور که رییس جمهور در سخنان خود باتوجه به نظر مدیران رسانه‌ها از آن به عنوان "تجربه حاکمیت واحد" تعبیر کرد.
 
این فعال رسانه‌ای ضمن اشاره به سخنان رییس جمهور در این جلسه تصریح کرد: از نکات دیگر این دیدار گفتگوی صمیمانه رییس جمهور با مدیران رسانه ها و بیان ناگفته هایی بود که او مدیران رسانه‌ها را برای شنیدن‌ آن همراز و محرم دانست. به عقیده من ذکر ناگفته‌های تصمیم ساز مدیران اجرایی برای اهالی رسانه آثار مثبت و تاثیرگذاری در بیان و روشنگری پیرامون تصمیمات دارد.
 
متقیان با اشاره به نقش رسانه‌ها جهت ابلاغ تصمیمات مسئولین اجرایی به جامعه اظهار کرد: هرگاه دست اندرکاران اجرایی کشور قبل از اجرای طرحی هر چند مشکل دار، مدیران رسانه ها را در جریان چند و چون تصمیمات خود قرار دادند،  رسانه ها  با حفظ امانت داری به عنوان صاحب اسرار به طریقی این تصمیم را برای مخاطبان خود روشنگری کرده‌اند که مدیران اجرایی هیچگاه، خود توان دفاع از طرح، برنامه ریزی و مطالعه شده خود را نداشته اند.
 
او در خصوص امانت‌داری اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: اینکه رییس جمهور با اطمینان در جمع صاحبان رسانه ها  اخبار محرمانه و ناگفته تصمیمات را به آسانی درمیان می گذارد و این اسرار در هیچ رسانه رسمی و غیر رسمی درز پیدا نمی کند، خود نشان از اعتماد رییس جمهور به مدیران رسانه ها و از سویی دیگر امانت داری مدیران رسانه ها را نشان می دهد.
 
متقیان در پایان یادآر شد: امید دارد با شکست این ویروس منحوس بار دیگر چون گذشته از نعمت برگزاری اجتماعات، جلسات و دیدار ها بهره‌مند گردیم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   برنا ،تاریخ انتشار: 1  اردیبهشت   1399،کدخبر: 1005301 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین