پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
از مجموع ۳۶۴۵ نفر از افرادی که در سامانه فعالان سینمایی آسیب دیده از کرونا ثبت نام کردند، اطلاعات ۱۷۴۳ نفر تایید و مقرر شد طی دو نوبت کمک هزینه‌هایی به حسابشان واریز شود.

شعار سال: از مجموع ۳۶۴۵ نفر ۲۰۷۶ نفر اعلام کردند در ۳۲ صنف خانه سینما عضویت دارند که از بین آن‌ها عضویت و نیاز ۱۸۳۲ نفر توسط خانه سینما تایید شد.
با حذف مجموع ۱۸۷ نفر از ۴ صنف تهیه کنندگان سینما، پخش کنندگان، مدرسان سینما و سینماداران و همچنین افرادی که به عنوان کارکنان موسسات، کارمندان و بازنشستگان دولت و بخش‌های عمومی هستند و اضافه شدن ۹۸ نفر از سرپرستان خانوار، از کارافتادگان و بیماران خاص جمعا حمایت از ۱۷۴۳ نفر به تایید رسید.
اعتبار این کمک هزینه‌ها از محل تفاهم نامه سالانه سازمان سینمایی در اختیار خانه سینما قرار داده شده تا در دو نوبت هر بار ۵۰۰ هزار تومان مستقیما به حساب افراد واریز و گزارش آن به سازمان سینمایی داده شود.
پیرو مصوبه دولت درخصوص حمایت و جبران بخشی از خسارات ناشی از اشاعه ویروس کرونا با اولویت اعضای صنوف سینمایی، سامانه ثبت اطلاعات فعالان سینما که در اثر کرونا دچار آسیب شدند به آدرس hemayat.samfaa.ir راه اندازی شد و متقاضیان از اول تا ۴ اردیبهشت فرصت داشتند تقاضایشان را در این سامانه ثبت کنند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، کدخبر: 0013، تاریخ انتشار: 3خرداد 1399، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
سینما با این کرونا نابود شد تا قبل کرونا یه تلنگر کوجک هم برای نابودش کافی بود که بیشتر از این ها پیش رفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین