پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
پنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و با حضور سران قوای مقننه و قضائیه و دیگر اعضا تشکیل و با تعمیم قواعد و روش های تجارت الکترونیکی درخصوص فروش و تحویل دارو موافقت شد.

شعار سال: در این جلسه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آخرین حضور خود به عنوان ریاست قوه مقننه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی درباره ضرورت جذب و استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی و مالی ایرانیان خارج از کشور برای تحقق جهش تولید ارائه کرد ومقرر شد پیشنهاد‌های لازم در جلسات آینده این شورا مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

در این جلسه همچنین پیشنهاد وزارت اموراقتصادی ودارایی برای ارائه مشوق‌های مالیاتی به شرکت‌هایی که در سال ۹۹ درخواست پذیرش در بورس ارائه کنند و از شرایط لازم برخوردار باشند مطرح شد و مورد تایید اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت.
همچنین در این جلسه درباره استفاده از اسناد الکترونیکی و داده پیام درخصوص فروش وتحویل دارو که در ماده شش قانون توسعه تجارت الکترونیک موضوع استثنا قرار گرفته بود تبادل نظر شد و شورای عالی با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی در مورد تعمیم قواعد و روش‌های تجارت الکترونیکی درخصوص فروش و تحویل دارو موافقت کرد.
در ادامه این جلسه پیشنهاد بانک مرکزی درخصوص واردات نقره وپلاتین بررسی و تصویب شد که براساس این مصوبه واردات فلزات گران بها اعم از طلا، نقره و پلاتین به صورت خام و طبق ضوابط بانک مرکزی از کلیه حقوق، عوارض قانونی و مالیات برارزش افزوده تا پایان سال ۹۹ معاف خواهد بود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 3 خرداد    99، کد خبر:    83798666، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
به نظر می رسه به چیزی بیش از فروش الکترونیکی دارو نیاز داریم و اون هم بحث نظارت بر واردات دارو و عرضه اون هست وگرنه باز هم بحث قاچاق و ... ایجاد میشه/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین