پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، امید گیلانپور به سمت معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی منصوب شد.

شعار سال: در بخشی از این حکم آمده است: انتظار است با رعایت کامل "منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید" و با هماهنگی و تعامل کلیه واحد‌های ذیربط، معاونین و مدیران محترم و استفاده از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی نسبت به ساماندهی امور مربوطه و توسعه کسب و کار‌های کشاورزی اقدام فرمائید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در حکمی جداگانه، مهدی کاظم نژاد سرپرست سابق معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کار‌های کشاورزی را به سمت "مشاور وزیر" منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، امروز پنجشنبه در مراسمی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران ارشد این وزارت برگزار شد، امید گیلانپور به عنوان معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کار‌های کشاورزی معارفه و از زحمات مهدی کاظم نژاد سرپرست سابق این معاونت با اهدای لوح، تقدیر شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری فودپرس ، تاریخ انتشار 8 خرداد    99، کد خبر:    56827، www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین