پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم حل مشکل تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج اتباع ایرانی و اتباع بیگانه در قالب طرح تابعیت تأکید کرد.

شعارسال:

علیرضا رحیمی  در خصوص فوریت طرح تابعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی در خصوص طرح تابعیت نظر داده؛ نگاه این کمیسیون به این طرح نگاه اجتماعی است نه امنیتی.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دغدغه‌های استان‌های شرقی کشور مثل سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در خصوص تابعیت فرزندان افاغنه حاصل از ازدواج زن ایرانی و مرد افغانی که در ایران بزرگ شده‌اند و دارای فرهنگ ایرانی هستند، گفت: باید معضل ازدواج اتباع ایرانی و اتباع بیگانه حل شود.

وی تصریح کرد: جنگ افغانستان و عراق موجب مهاجرت‌هایی به ایران شد که نسل جمعیتی غیرقانونی و غیررسمی در کشور ما متولد شده است که با فرهنگ ایرانی بزرگ شده و فارسی صحبت می‌کنند، باید معضل این نسل جدید حل شود تا مشکلات تحصیل، اشتغال و ازدواج نداشته باشند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 15شهریور 1395، کد مطلب:3758319 :www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
من خانواده ای را می شناسم که بچه شان پنج ساله است ولی شناسنامه ندارد.
مردان افغان هم از این موقعیت کمال سو استفاده گری را می کنند و به زنان ایرانی انواع بی حرمتی می رود.
جای سوال دارد که چرا مقامات ایران به هم وطنان نسوان خود رحم نمی نمایند. چرا فکر می شود که هر اولادی که تقاضای شناسنامه و اسناد هویتی نمود قصد تابعیت گیری دارد. مگر رهبر فرهیخته جمهوری اسلامی ایران دستور به ساماندهی به اوضاع هم کیشان افغان نداده اند، پس چرا مقامات به این مهم کم توجه می باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین