پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
وزیر امور خارجه در توییتی نوشت: زمان مقابله با نژادپرستی است.
شعار سال: محمدجواد ظریف در توئیتی با انتشار تصویر بیانیه ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸ مایک پمپئو علیه کشورمان با عبارات مشابه مردم آمریکا را مخاطب قرار داد و نوشت:
«عده‌ای فکر نمی‌کنند که جان سیاهان اهمیت دارد. قابل توجه کسانی از ما که جان سیاهان را مهم می‌دانند: زمان آن است دنیا با نژادپرستی مقابله کند. جهان علیه نژادپرستی»
زمان مقابله با نژادپرستی است
ترجمه متن تصحیح شده در عکس ضمیمه توئیت و بیانیه وزیر امور خارجه در ۳۰ می ۲۰۲۰ خطاب به اعتراضات اخیر در آمریکا بدین شرح است:
حکومت آمریکا منابع شهروندانش را به هدر می‌دهد؛ چه ماجراجویی هایش در آسیا، آفریقا یا آمریکای لاتین باشد، چه حمایتش از دیکتاتور‌های بی شمار، یا جاه طلبی هایش برای توسعه پرهزینه سلاح هسته‌ای اش، همه این‌ها تنها به رنج مردم آمریکا می‌افزاید. همانطور که قبلا هم گفتم هیچ جای تعجبی نیست که اعتراضات در آمریکا ادامه دارند. مردم آمریکا از رهبرانشان می‌خواهند تا آن‌ها را در ثروت کشور سهیم کنند و به نیاز‌های برحقشان پاسخ دهند.
ما تاکتیک‌های بی اثر همیشگی حکومت در سرکوب، زندانی کردن معترضان و انکار استیصال مردم آمریکا را محکوم می‌کنیم. مردم آمریکا از نژادپرستی، فساد، بی عدالتی و بی کفایتی رهبرانشان خسته اند و جهان صدای آن‌ها را می‌شنود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، کد خبر: ۸۳۸۰۵۲۸۲، تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین