پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) گفت: پروژه کمربند جنوبی مشهد علاوه بر اثرات تخریبی بر محیط زیست، براساس محاسبات مستند به اسناد شهرداری، پروژه‌ای زیان بار و غیراقتصادی است.
شعار سال: سعید شعرباف تبریزی، عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در گزارشی ویدئویی درباره پروژه کمربند جنوبی مشهد و اینکه چرا این پروژه، به صرفه و اقتصادی نیست، توضیحاتی را ارائه داد.

شعرباف گفت: این پروژه علاوه بر اثرات مخربی که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، زیست محیطی و حتی زیرساختی درپی دارد، براساس محاسباتی که مستند به اسناد شهرداری است، پروژه‌ای تحقق پذیر نیست.

عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) بیان کرد: این پروژه از تقاطع بلوار نمایشگاه مشهد آغاز می‌شود، از دامنه ارتفاعات جنوبی عبور می‌کند و به انتهای آبادگران می‌رسد. این بخش شامل سه قطعه است که طول آن به ۱۲ کیلومتر می‌رسد.

وی با بیان اینکه بخش‌های زیرساختی این پروژه تا حد زیادی انجام شده، افزود: از انتهای قطعه سه، یعنی از منطقه آبادگران، اراضی آبشار و انتهای کوه خلج به بزرگراه مشهد-باغچه متصل می‌شود که این بخش نیز ۱۵ کیلومتر خواهد بود.

در ویدئوی زیر مشروح توضیحات شعرباف را مشاهده می‌کند:
تعداد بازدید : 9

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشچو، تاریخ انتشار: 11 خرداد 1399، کد خبر: 851390، www.snn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین