پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
هنوز صدای مرگ بانوی حاشیه نشین کرمانشاهی فروکش نکرده که باز شاهد پخش داستان‌های جدید از شهرداری کرمانشاه هستیم. ورای تائید یا تکذیب خبر، منتظر انعکاس توضیحات و روشنگری‌های شهرداری هستیم. در صورت اثبات بروز تخلف، مسلما از استاندار محترم با قید فوریت ده روزه، تقاضای ساماندهی به مجمع الجزایر خودسر و تضمین عدم تکرار خودسری‌ها را خواهیم نمود.

شعار سال: داستان از این قرار است که شهروند کرمانشاهی به نام فرزاد_اسدی در زمینی مشغول راه رفتن است که مدعی‌ست متعلق به اوست و سندش را هم دارد.

یک‌باره فردی به نام «چقامیرزایی» معاون منطقه ۸ شهرداری کرمانشاه همراه با «عیسایان» رییس خدمات شهری و نیروهایش، او را می‌بینند و زبان به توهین و فحاشی باز می‌کند که «با چه حقی اینجا ایستادی»؟!

این شهروند خطاب به این افراد می‌گوید: «اینجا متعلق به من است، اگر هم نباشد دارم در این دشت قدم می‌زند، اشکالی دارد»! اما با فحاشی، تحقیر زشت زبانی و مستبدّانه و نهایتاً ضرب و شتم شهروند توسط چقامیرزایی و ادامه‌ی آن از سوی نیرو‌های شهرداری و به دستور عیساییان، ادامه می‌یابد!

تعداد بازدید : 33

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین