پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز شماره ۸۳۳ هواپیمایی آسمان در شامگاه یکشنبه بر فراز آسمان اهواز دچار نقص فنی شد و این سومین نقص فنی این هواپیما طی ۲ روز گذشته بود.

شعار سال: شنبه شب یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP- ATF در مسیر تهران، کرمانشاه دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی در فرودگاه مهرآباد به صورت اضطراری به زمین نشست.

خوشبختانه این سانحه خسارت جانی نداشت و مسافران به سلامت هواپیما را ترک کردند.

در حالی روابط عمومی هواپیمایی آسمان در حال تهیه جوابیه برای رسانه‌ها در خصوص این سانحه بود، که هواپیمای مذکور صبح دیروز در پرواز دیگری دچار نقص فنی شد و از آسمان یزد به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

*** نقص فنی هواپیما در آسمان اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، با اعلام خبر نقص فنی هواپیما در ساعاتی پیش، گفت:‌این هواپیما حدود ۳۰ مایل از فرودگاه بین المللی اهواز فاصله گرفته بود که اعلام کرد یکی از موتورهایش نقص فنی دارد و درخواست بازگشت به فرودگاه دارد، همچنین این هواپیما بدون مشکل در فرودگاه اهواز فرود آمد و همه مسافران در سلامت کامل هستند.

مهدی رزاز در خصوص نقص فنی و تاخیر در پرواز تهران، اهواز اضافه کرد: بعد از این اتفاق یک هواپیمای جایگزین از تهران به اهواز آمد و ۱٫۵ ساعت بعد پرواز اهواز، تهران انجام شد.

*** معمای صدور مجوز پرواز

در پایان این نکته قابل ذکر است که با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی حمل و نقل هوایی چگونه مجوز پرواز برای هواپیمایی که نقص فنی داشته را بلافاصله صادر می‌کند.

چرا هواپیمای مذکور صبح یکشنبه مجددا پروازی را انجام می‌دهد و دچار نقص فنی شده و در ادامه شامگاه دیروز مجددا مجوز پرواز آن صادر می‌شود.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 12 خرداد    99، کد خبر:    178605، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
0
0
خب اگر نقص داره چرا اجازه پرواز میدن.حتما باید یه فاجعه دیگه اتفاق بیفته بعد دنبال مقصر بگردن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین