پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
از مردم انتظار داریم در تعطیلات پیش رو، در خانه بمانند و هرگز به روستا‌ها سفر نکنند.
شعار سال: فریدون همتی در جمع خبرنگاران، بر رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و قرنطینه کامل مبتلایان به کووید ۱۹ تأکید کرد و از مردم خواست از رفت‌وآمد و سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: کسانی که بیماری زمینه‌ای و یا سن و بالا دارند از حضور در مساجد پرهیز کنند و افرادی که برای اقامه نماز حضور پیدا می‌کنند، وسایل شخصی مانند جانماز، مهر و مواد ضدعفونی همراه داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ظرف روز‌های آینده تمام افرادی که تست کرونای آنان مثبت شده یا می‌شود، دو هفته قرنطینه می‌شوند و اجازه رفتن به خانه را ندارند، اضافه کرد: مگر منزلی که توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بازدید و تائید شود که امکانات برای قرنطینه خانگی فرد، وجود دارد.

وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم در تعطیلات پیش رو، در خانه بمانند و به روستا‌ها سفر نکنند.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری افراد آلوده به ویروس کرونا از شهر به روستا رفته‌اند که یک نفر آلوده، موجب ابتلای بیش از ده نفر و افزایش موارد مثبت در آن روستا شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 13 خرداد 1399، کد خبر: 1010154، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین