پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از خط یک متروی تبریز حد فاصل ایستگاه شهریار تا میدان ساعت، از نزدیک بر مراحل آماده‌سازی این مسیر نظارت کرد.
شعارسال: محمدصادق پورمهدی در این بازدید که به همراه جمعی از مسوولان اجرایی و خبرنگاران صورت گرفت، از افتتاح فاز اول و دوم خط یک مترو تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: همان‌طور که قبلا به مردم تبریز وعده داده بودیم تلاش می‌کنیم تا مترو تا پایان شهریور به میدان ساعت برسد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تاکنون زیرسازی‌ها و ریل‌گذاری خط یک مترو تا میدان ساعت تقریبا به اتمام رسیده و سیستم ایمنی در حال نصب است و امیدواریم مردم تا پایان شهریور بتوانند سوار مترو شوند.

پورمهدی با بیان این که پیمانکاران مترو به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، گفت: نزدیک به دو هزار نفر در خط یک و دو قطار شهری تبریز در زیر زمین فعالیت می‌کنند تا بتوانیم به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم عمل کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اولویت اول در این پروژه، اتمام فاز دوم خط یک تا میدان ساعت بوده و فاز سوم تا چهارراه لاله نیز تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

پورمهدی با اشاره به اهمیت مترو در توسعه حمل‌ونقل عمومی، تاکید کرد: توسعه مترو عین عدالت بوده و خدمتی است که همه مردم از آن در کمترین زمان استفاده می‌کند.

وی با بیان این که شهر تبریز نیازمند چنین خدماتی است، ادامه داد: با توجه به آماده شدن تبریز برای سال ۲۰۱۸ الزاماً باید خط یک تا آن زمان به‌صورت صد در صد به پایان برسد.

پورمهدی ادامه داد: برای اتمام خط یک مترو، یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بر اساس اولویت‌بندی از طریق شهرداری، دولت، عرضه اوراق مشارکت و جذب سرمایه‌گذاری تامین خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار، تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1395، کد خبر: ۱۰۵۹۶۵۵، www.tabrizebidar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
شهریور هم گذشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین