پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در تذکری با اشاره به آغاز فصل ثبت‌نام مدارس، از دریافت هزینه‌های بسیار معادل ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از اولیای دانش‌آموزان در مدارس دولتی انتقاد کرد.
شعارسال: احمد علیرضابیگی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: هیأت دولت و شخص رئیس جمهور ۱۸ ماه پیش به آذربایجان شرقی سفر کردند اما از آن زمان تاکنون وعده‌های دولت در خصوص رفع مشکلات این استان محقق نشده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن زمان کلنگ آغاز عملیات آزادراه تبریز- بازرگان زده شد اما تاکنون این پروژه حتی یک سانت هم پیشرفت نداشته است. همچنین در این سفر رئیس جمهور قول تکمیل بزرگراه تبریز به سهند را دادند که تاکنون تنها اقدام انجام شده در این زمینه، تغییر دستگاه اجرایی است.

نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: فصل ثبت‌نام مدارس فرا رسیده است و خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام فرزندان خود با دریافت هزینه‌های بسیار معادل ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان از سوی اولیای مدرسه روبرو هستند بنابراین نیاز است در شرایط نامساعد فعلی اقتصاد وزیر آموزش و پرورش به قانون اساسی مبنی بر تحصیل رایگان دانش‌آموزان توجه کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال آذربایجان، تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.etedalpres.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
یا خدا
مردم از کجا اینقدر پول بیاورند. پس تحصیل رایگان چی می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
نماینده محترم، کار سایت شما در قسمت پیگیری وعده ها را آسون کرده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین