پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
فصل درس و مشق و مدرسه به زودی از راه می رسد و چه بسیار خانواده ها و دانش آموزانی که به دلیل تنگناهای مالی خانواده ها، توان نونوار کردن لوازم تحریر و وسایل مدرسه خود را ندارند. آنها مجبورند با همان وسایل سال گذشته بسازند و یا از وسایل تحریر و مدرسه برادر و یا خواهر بزرگتر خود استفاده کنند.
قیمت لوازم مدرسه نیز این روزها سر به آسمان می ساید. اما در همین جامعه ایرانی ما، برخی از افراد و صاحبان مشاغل هستند که به تناسب توان و شغل خود، مشق عشق و نیکوکاری می کنند و بذر خدمت و نوع دوستی را در سطح جامعه می کارند.

ضمن ادای احترام به ساحت چنین افراد و مشاغلی، نمونه ای از این مشاغل را می بینید که به صورت رایگان، تعمیر کیف مدارس کودکان را بر عهده گرفته است. وقتی کسی کیف مدرسه ای را به تعمیر می سپارد و یا می خواهد وصله ای و پینه ای بر کفش پاره اش بزند و آن را کمی رنگ کند قطعا از طبقه مرفه جامعه نیست و عرف و رسم جوانمردی ایجاب می کند که همگان در هر طبقه و سطح درآمدی از جامعه که باشیم در راه خدمت به آنها تلاش کنیم که قطعاً کرم بندگان خدا از نظر کریم حقیقی، دور نمی ماند.

اجر این افراد که از قضا، جزو اقشار متوسط به پائین و بی بضاعت جامعه هستند با خدای کریمان!

برای افراد بی بضاعت، کفاشی رایگان می باشد

یک مغازه فروش نان در خیابان لاله تبریز

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آذرقلم، تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1395، کد خبر: 50411 ، www.azargalam.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
غیرت این جور افراد قابل تحسینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین