پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت از اتمام پروژه راه آهن ارومیه تا یک سال آینده خبر داد. هادی بهادری اظهار کرد ، بحث قطار و راه آهن ارومیه از مطالبات اصلی مردم ارومیه و آذربایجان غربی بوده و اینجانب به عنوان نماینده مردم ارومیه پیگیر اتمام این پروژه از مسئولان وزارت راه در مجلس شورای اسلامی هستیم .

شعارسال: هادی بهادری اظهار کرد:بحث قطار و راه آهن ارومیه از مطالبات اصلی مردم ارومیه و آذربایجان غربی بوده و اینجانب به عنوان نماینده مردم ارومیه پیگیر اتمام این پروژه از مسئولان وزارت راه در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد:خوشبختانه اقدامات مثبت در خصوص راه آهن ارومیه در حال انجام است که در بحث ریل برخی خریدها صورت گرفته که در آینده نزدیک وارد کشور خواهد شد و پیشرفت مناسبی را در زیرساخت ها شاهد هستیم که با ادامه این روند امیدوار هستیم مردم ارومیه و آذربایجان غربی در عرض یکسال آینده از خدمات قطار سراسری بهره مند شوند.

بهادری با اشاره علت اصلی طولانی شدن اتمام پروژه راه آهن ارومیه اظهار کرد:در مقطعی اقدامات موثری در خصوص راه اهن صورت گرفت که متاسفانه با بحرانهای پولی در سال ۹۴ موجه شد و در حال حاضر نیز با توجه به اینکه وضعیت اعتباری کشور مناسب نیست همین امر نیزعامل اصلی در راستای کندی پیشرفت راه آهن ارومیه می باشد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه این پروژه اعتبار زیادی می طلبد اما نا امید نیستیم چون با پیمانکاران عقد قرارداد شده وریل ها نیز در حد وسیع خریداری شده است و در گمرک آماده طی مراحل اداری و گمرکی جهت ورود به کشور هستند.

وی افزود:ما نیز به عنوان نماینده به جد پیگیر موضوع قطار هستیم و انتظار داریم تا پایان دولت تدبیر وامید پروژه قطار به سرانجام برسد.

همچنین عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ سود کارت اعتباری بانکی برای خرید انواع کالا و خدمات نباید بیش از نرخ تورم تعیین شود تا زمینه برای ایجاد رونق نسبی در بازار فراهم شود. محمد قسیم عثمانی درباره ارائه کارت اعتباری بانکی برای خرید انواع کالا و خدمات گفت: در هرصورت بانک ها یکی از عوامل مهم برای خروج اقتصاد کشور از رکود هستند و در این راستا باید اقداماتی را انجام دهند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: بانک ها علاوه بر کسب سود، باید خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند و این خدمات نباید محدود به مشتریان خاص و پولدار شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: ارائه کارت های اعتباری خرید کالا و خدمات به مردم اقدام مناسبی است که البته در این رابطه باید ملاحظاتی صورت گیرد.

عثمانی افزود: بطور طبیعی خانوارها با سطح درآمد متوسط و کم، بیشترین متقاضی دریافت کارت اعتباری بانکی برای خرید انواع کالا و خدمات هستند بنابراین باید بانک ها در ارائه کارت ها به تقویت رفاه و معیشت مردم به عنوان یک وظیفه اسلامی و ملی توجه کنند.وی ادامه داد: براساس اخبار شنیده شده است؛ نرخ سود تسهیلات بانکی که در قالب کارت های اعتباری برای خرید انواع کالا و خدمات ارائه می شود بعد از گذشت یک ماه با نرخ سود ۱۸ درصد محاسبه می شود که این صحیح نیست به دلیل اینکه پیش بینی می شود با احتساب این سود مردم از کارت ها استقبال نکنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در هرصورت برای تقویت بنیه اقتصادی خانوارها با درآمد متوسط و کم، نباید نرخ سود کارت اعتباری بانکی برای خرید انواع کالا و خدمات بیش از نرخ تورم تعیین شود تا زمینه برای ایجاد رونق نسبی در بازار فراهم شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه آراز آذزبایجان ، تاریخ انتشار خبر 17 شهریور 1395، کدمطلب: ،www.araznews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
حتما حتما
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
امیدوارم واقعا تا پایان امسال متصل بشه وعین وعده های دیگتون نشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین