پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه شبکه‌های ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور دو هفته است به بهانه یک خبر مجهول در آستانه انتخابات نظام را زیر سوال برده‌اند، گفت: قوه قضائیه نیز این موضوع را بررسی می‌کند و ما نباید خود را در جایگاه قضاوت قرار دهیم.

شعار سال: ناصر امانی،معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پاسخ به تذکر رحمت‌الله حافظی اظهار کرد: از تذکر شما تعجب می‌کنم دو هفته است که شبکه‌های ضد انقلاب همانند بی‌بی‌سی و من‌وتو در خارج از کشور به بهانه یک خبر مجهول و سوالی که قرار بود سازمان بازرسی به مدیران بفرستد و سپس مدیران آن را پاسخ دهند و پس از تجزیه و تحلیل تبدیل به یک گزارش شود علیه شهرداری و مدیریت شهری اقدام می‌کنند.

وی افزود: یک بازپرس چند سوال می‌فرستد و اینکه چگونه این سوال‌ها به سایت‌ها رسیده است مهم نیست اما دو هفته است که اعتماد مردم را زیر سوال می‌برند حالا پس از دو هفته بمباران تبلیغاتی یکی از مدیران شهرداری تهران در برنامه‌ای حضور پیدا می‌کند و به سوالات پاسخ می‌دهد نباید به این بهانه اجازه دهیم نظام را در آستانه انتخابات مورد هجمه قرار دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران تصریح کرد: حیثیت 150 نفر از مدیران و اعضای شورای شهر را در این گزارش زیر سوال برده‌اند و مدیری که در صدا و سیما حضور پیدا کرده بود به استناد قانون حرف زده است.

امانی تاکید کرد که نباید قضاوت زودهنگام انجام شود و باید قوه قضائیه نسبت به این موضوع قضاوت کند.

وی ادامه داد: تعاونی‌ها شخصیت مهمی دارند و ما به عنوان شهرداری زمینی را در اختیار تعاونی قرار دادیم و بر اساس قانون تعاونی می‌تواند زمین را بفروشد یا معاوضه کند.

 رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران پیش از این حضور نماینده شهرداری را در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری تداعی کننده یک رپورتاژ آگهی دانست.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395، کد مطلب: 138886:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین